امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 3659 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

گیرندگان سبد کالا مشخص شدند/ ارزش هر سبد: ۱۴۰ هزار تومان

جزئیات نحوه توزیع دور جدید سبد کالا و مشمولان آن مشخص شد که براساس آن، در مرحله اول کلیه مستمری بگیران سازمان‌های حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی مشمول دریافت بسته حمایت غذایی می‌شوند.
گیرندگان سبد کالا مشخص شدند/ ارزش هر سبد: ۱۴۰ هزار تومان
 

به گزارش خبر ایران ، اعتبار پیش بینی شده برای هر نفر در هر مرحله از توزیع این بسته ۲۰۰ هزار ریال و برای هر خانوار حداکثر یک میلیون و ۴۰۰ هزار ریال تعیین شده است.همچنین براساس بخشی از این دستورالعمل، توزیع شیر رایگان در طول سال تحصیلی ۹۴-۹۳ برای دانش آموزان دوره ابتدایی و دوره اول متوسط حداقل ۷۰ نوبت با اختصاص مبلغ ۳ هزار میلیارد ریال صورت خواهد گرفت.
این در حالی است که در این رابطه، به تازگی نمایندگان کارگران کشور در نامه ای به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از وی خواسته بودند تا کارگران در لیست دریافت کنندگان مرحله جدید سبد کالا قرار بگیرند.
البته علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره جدیدترین برنامه ها و اقدامات دولت در زمینه توزیع سبد کالا در مرحله جدید گفته است: برنامه توزیع سبد کالا تا پایان هفته در دستور کار دولت قرار می گیرد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب