امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 36604 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۳:۱۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

انتقال وجه به کارت بانکی، قابلیت جدید کیف پول ایوا

خبرایران : قابلیت انتقال وجه (cash out) از کیف پول الکترونیک اپلیکیشن ایوا به تمام کارت‌های بانکی فراهم شد.
انتقال وجه به کارت بانکی، قابلیت جدید کیف پول ایوا

به گزارش خبرایران از روابط عمومی و تبلیغات شرکت پرداخت الکترونیک سداد، سرعت بالا، انتقال آنی وجه و امنیت بالا سه ویژگی مهم کیف پول ایوا است که از این پس علاوه بر خرید شارژ، پرداخت قبض، خرید اینترنت و انتقال آنی پول، می‌توان با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی مدنظر، مانده حساب کیف پول را به حساب خود منتقل کرد.

کاربران می‌توانند با  کیف پول از سایر خدمات اپلیکیشن ایوا مانند نشان پرداخت استفاده کرده و به ساده‌ترین شکل ممکن، خرید اینترنتی و انتقال پول را تجربه کنند.

با سرویس کیف پول و نشان پرداخت اپلیکیشن ایوا می‌توان به‌راحتی و بدون نیاز به فیزیک کارت بانکی و همچنین وارد کردن اطلاعات کارت بانکی مانند رمز پویا و تنها با استفاده از گوشی همراه، خریدهای روزمره خود را از پایانه‌های فروشگاهی و همچنین پرداخت کرایه تاکسی و خرید بلیت مترو انجام داد.

ایوا شعبه دیجیتال بانک ملی ایران یک اپلیکیشن پرداخت است که ده‌ها خدمت کاربردی همچون «خرید شارژ و اینترنت»، «پرداخت قبوض»، «استعلام و پرداخت خلافی خودرو»، «خرید انواع بیمه نامه» و ... به مردم عزیز ایران ارائه می‌دهد.

برای دانلود اپلیکیشن ایوا می‌توانید عدد 1 را به 2000444 ارسال یا #1*737* را شماره‌گیری کنید.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب