امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 36623 تاریخ انتشار: شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱:۳۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با موضوع سرمایه انسانی و تحول دیجیتال صورت می گیرد؛

برگزاری چهاردهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی با حمایت سازمان مدیریت صنعتی

خبرایران: چهاردهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی ، 25 و 26 دی ماه 97 با موضوع سرمایه انسانی و تحول دیجیتال (HRM 4.0) با حضور مقامات، مدیران ارشد، مدیران منابع انسانی سراسر کشور و متخصصان این حوزه برگزار می شود.
برگزاری چهاردهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی با حمایت سازمان مدیریت صنعتی

 به گزارش خبرایران، روز اول کنفرانس در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما و روز دوم آن در ساختمان شماره 2 سازمان مدیریت صنعتی برگزار می شود.

 نقش مدیریت منابع انسانی در فرهنگ سازی و حمایت از تولید ملی با کیفیت  ،  نقش مدیریت منابع انسانی در نهادینه کردن اخلاق حرفه ای، مسئولیت اجتماعی شرکت CSR)) سازمان ها و نهادها ،  نقش مدیریت منابع انسانی در راهبری باور، امید و اعتماد در سازمان ها  و  راهکارهای ارتقاء برند و حرفه ای گرایی مدیریت منابع انسانی از جمله موضوعات محوری این کنفرانس هستند.

از دیگر موضوعات محوری این کنفرانس می توان به " نقش مدیریت منابع انسانی در مواجهه با موج چهارم توسعه صنعتی " ، "نقش مدیریت منابع انسانی در ساختارهای دانش بنیان و استارت آپ ها "، "مدل های منابع انسانی درشرایط دشوار اقتصادی"، "ابتکارات مدیریت منابع انسانی برای افزایش اثربخشی کسب و کارهای کوچک و متوسط در شرایط عدم قطعیت محیطی" و "نقش مدیریت منابع انسانی در افزایش تاب آوری سازمان ها و کسب کارها در شرایط دشوار اقتصادی" اشاره کرد.

سخنرانی های صاحب نظران برجسته داخلی و بین المللی، ارائه مقالات و تجارب برتر داخلی و بین المللی و اعطای دهمین دوره جایزه تعالی منابع انسانی از برنامه های روز اول کنفرانس است.

روز دوم کنفرانس به برپایی کارگاه های آموزشی تخصصی، میزگردهای تخصصی، نمایشگاه حرفه ای، رویدادهای نوآورانه و کلینیک مدیریت منابع انسانی اختصاص دارد.

گفتنی است این کنفرانس توسط سازمان مديريت صنعتي با حمایت سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و همکاری انجمن مدیریت منابع انسانی ایران برگزار می شود.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب