امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 36629 تاریخ انتشار: شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲:۵۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

روز یکشنبه 23 و 24 دی ماه؛

همایش دانش آموختگان مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی برگزار می شود

خبرایران: همایش دانش آموختگان مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی، روز یکشنبه 23 و 24 دی ماه برگزار می شود.
همایش دانش آموختگان مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی برگزار می شود

شورای برگزاری نخستین همایش دانش آموختگان مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی اعلام کرد؛ به مناسبت چهلمین سالگرد  انقلاب اسلامی نخستین همایش دانش آموختگان مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی، روز یکشنبه 23 و 24 دی ماه برگزار می شود.

هدف این گردهمایی مروری بر فعالیت های آموزشی و عملکرد دانش آموختگان این مرکز در دفاتر انجمن سینمای جوانان ایران در سراسر کشور و مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و تولید فیلم های کوتاه، بلند، مستند و دستاوردها و موفقیت ها می باشد.

مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی از سال 1361 با استفاده از اساتید برجسته و مجرب طی هشت سال دوره به جذب و آموزش دانشجویان سینما همت گماشت.

همچنین این مرکز با برگزاری چندین دوره آموزشی در رشته های تکدرس سینمایی، برگزاری سه دوره فیلمنامه نویسی حرفه ای و دوره های جامع فیلمسازی خدمات شایانی در تربیت نیروهای فیلمسازی و ستادی داشته است.

دانش آموختگان مرکز اسلامی آموزشی فیلمسازی تاکنون درحوزه ی فیلم کوتاه، بلند و مستند جوایز متعددی را از جشنواره های داخلی و خارجی کسب کرده اند.

این همایش روز یکشنبه در خانه سینما و روز دوشنبه در محل باغ فردوس تهران برگزار می شود.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب