امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 36646 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱:۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در پاسداشت میلاد مولود کعبه و روز پدر؛

برنامه های متنوع فرهنگی و اجتماعی در شمال تهران اجرا می شود

خبرایران : معاونت اموراجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه یک با برنامه های شاد و متنوع فرهنگی، هنری و آئینی به استقبال میلاد با سعادت مولی الموحدین امیر المومنین حضرت علی ابن ابیطالب (ع) می رود.
برنامه های متنوع فرهنگی و اجتماعی در شمال تهران اجرا می شود

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید عباس سجادی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه ضمن اعلام خبر فوق اظهار داشت: به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) برنامه های متنوع فرهنگی با عناوینی چون کمپین «نور، شهر، امید»، حرکت کاروان خودرویی، حکمت های علوی، اعتکاف و سلامت، مهر پدری، سلام علوی، کمک مومنانه و... در محلات 27 گانه شمال تهران اجرا می شود.
وی گفت: کمپین «نور، شهر، امید» با چراغانی، آذین بندی، ریسه کشی و تزئینات در بالکن یا پنجره های مشرف به خیابان با استفاده از پرچم، بادکنک، ریسه کاغذی توسط شهروندان و اهدای جوایز به بهترین آذین بندی ها و حرکت کاروان خودرویی در معابر، میادین و گذرهای اصلی منطقه همراه با اجرای مراسم زیارت امین الله، مولودی خوانی و دف زنی  در این ایام اجرا می شود.
سجادی تصریح کرد: اجرای برنامه حکمت های علوی با برگزاری مسابقات پادکست، شعر، داستان نویسی، خطاطی و نقاشی با موضوع حکمت ها ونامه های نهج البلاغه، اعتکاف و سلامت با ترویج برگزاری مراسم اعتکاف در خانه ها با شعار «خدا، همیشه، همه جا» و تقدیر از ارسال کنندگان عکس و فیلم قرائت زیارت امین الله خانواده ها در منازل از دیگر برنامه های اجرایی است.
معاون شهردار منطقه یک تصریح کرد: برنامه مهر پدری با هدف تکریم مقام پدر توسط شهروندان و تقدیر از برگزیدگان این جشنواره در قالب تولید آثار خوشنویسی، داستان، نقاشی، فیلم کوتاه یک دقیقه ای، پوستر، نامه ای به پدرم و برنامه تهران شهری برای همه پدران با جمع آوری تولیدات خیرانه و هنری شهروندان از جمله صنایع دستی، نگار گری القاب مبارک حضرت علی علیه السلام و اهدا به پدران سالمند ساکن در سرای سالمندان نیز اجرا می شود.
او سلام علوی و کمک مومنانه را از دیگر برنامه ها دانست و گفت: برگزاری مسابقه نقاشی و خط با موضوع اسماء مبارک حضرت علی علیه السلام و معرفی و تقدیر از آثار برگزیده و کمک مومنانه با شناسایی و ارسال بسته های حمایتی به خانواده های بی سرپرست منطقه با مشارکت خیرین و گروه های جهادی مردمی و تجلیل از پدران نمونه، پدران شهدا و پیشکسوت منطقه، پاسداشت ایام خجسته و نورانی ولادت امام علی(ع) و روز پدر در شمال تهران انجام می شود

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب