امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 36652 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۴:۳۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

آشنایی با مراکز معتبر دریافت و ارسال موبایل و تبلت سامسونگ

خبرایران: شرکت سامسونگ ایران در جدیدترین طرح خود در راستای ساده‎تر کردن روند خدمات رسانی به کاربران تلفن همراه اقدام به گشایش دفاتری با نام مراکز دریافت و ارسال گوشی‌های موبایل و تبلت کرده است. این دفاتر با نصب لوگوی ویژه سامسونگ از فروشگاه‎های دیگر متمایز می‌شوند و به این ترتیب دسترسی به خدمات پس از فروش را حتی در دورافتاده ترین نقاط کشور برای کاربران فراهم می‎کنند.
آشنایی با مراکز معتبر دریافت و ارسال موبایل و تبلت سامسونگ

این مراکز پس از تشخیص نوع ایراد، دستگاه نیازمند تعمیر را مطابق استانداردهای سامسونگ و با در نظر گرفتن تمامی مسائل ایمنی دستگاه از جمله بیمه معتبر و بسته‌بندی مناسب در جعبه‌های مختص ارسال و دریافت گوشی تلفن همراه، به مراکز اصلی خدمات پس از فروش ارسال می‌کند. در مرحله بعد دستگاه توسط تکنسین‌های مجرب سامسونگ تعمیر شده و در خاتمه به مراکز مذکور بازگردانده می‌شود تا به مشتریان تحویل گردد.

با هدف تامین آرامش خاطر کاربران از بابت دریافت خدمات در سطح استاندارد جهانی، کنترل کیفیت و استفاده از قطعات اصلی سامسونگ برآن شدیم تا نشان ویژه‌ای برای مراکز مخصوص دریافت و ارسال گوشی‌‌ها و تبلت‌های سامسونگ طراحی کنیم تا این مراکز را از سایر فروشگاه‌های متفرقه ارائه دهنده تعمیرات متمایز کند.

نشان اختصاصی این مراکز که حاوی کد مرکز دریافت و ارسال مورد نظر است (طرح ذیل)  بر روی شیشه مراکز مجاز دریافت و ارسال نصب شده است و از این پس مشتریان محترم تلفن همراه سامسونگ می‌توانند با خیالی آسوده دستگاه‌های خود را جهت تعمیر به این مراکز تحویل دهند.

 

Image result for ‫آشنایی با مراکز معتبر دریافت و ارسال موبایل و تبلت سامسونگ‬‎

 

 

 

برای اطلاع از نزدیک‌ترین مراکز رسمی خدمات پس از فروش موبایل سامسونگ کافیست تا با مرکز تماس موبایل به شماره ۴۲۱۳۲-۰۲۱ تماس بگیرید و ضمن دریافت اطلاعات مکانی، از ساعات فعالیت این مراکز آگاه نیز شوید.

مرکز تماس سامسونگ همچنین پاسخگوی سوالات فنی و عمومی کاربران در مورد تلفن‌ همراه و صحت و اعتبار ضمانت‌ نامه دستگاه خواهد بود. ضمن اینکه کاربران گوشی‌های سامسونگ به کمک نرم‌افزار Smart Tutor می‌توانند از طریق اینترنت به کارشناسان مجرب مرکز تماس موبایل سامسونگ متصل شوند و مشکلات فنی خود را از راه دور و بدون نیاز به مراجعه حضوری به مراکز خدمات، برطرف کنند.

همچنین می‌توانید با مراجعه به وب‌گاه اینترنتی سامسونگ به نشانی http://www.samsung.com/iran/support/ با انتخاب محصول مورد نظر و شهر، شهرستان و یا کد پستی خود از مکان نزدیک‌ترین مراکز رسمی خدمات سامسونگ آگاه شوید.

سامسونگ، ارائه خدمات گسترده پس از فروش را مکملی مناسب برای محصولات کاربردی و الهام‌بخش خود می‌داند و تلاش می‌کند در هر دو زمینه بالاترین سطح از فناوری و خدمات را عرضه کند.

 

 

درباره شرکت سامسونگ الکترونیکس

سامسونگ الكترونيكس الهام‌بخش دنیا است و آينده را با ايده‌های نو و فناوري‌هاي خلاقانه و کاربردی اش شكل مي‌دهد. حاصل خلاقیت و نوآوری بی‌وقفه سامسونگ، دگرگونی و ارائه تعریفی نوین در دنیای تلویزیون ها، گوشی های هوشمند، دستگاه‌های پوشیدنی، تبلت ها، دوربین‌ ها، لوازم دیجیتال، تجهیزات پزشکی، سیستم‌های شبکه و قطعات نیمه‌رسانا و نمایشگرهای حرفه‌ای است. برای اطلاعات بیشتر و دریافت آخرین اخبار، می‌توانید به وب‌سایت http://news.samsung.com  مراجعه کنید.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب