امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 36671 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۴:۲۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رونمایی از بازار تامین مالی جمعی و شاخص صکوک فرابورس ایران؛

رئیس سازمان بورس : تغییرات اعمال شده در بورس تا اطلاع ثانوی ادامه دارد

خبرایران : رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با اشاره به تغییر دامنه نوسان از روز گذشته در بازار سرمایه و برخی تغییرات دیگر در مورد حجم مبنا اظهار کرد: این تغییرات که با هدف ایجاد آرامش در بازار گرفته شده است تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.
رئیس سازمان بورس : تغییرات اعمال شده در بورس تا اطلاع ثانوی ادامه دارد

به گزارش خبرایران، علی دهقان دهنوی در مراسم رونمایی از بازار تامین مالی جمعی و شاخص صکوک فرابورس ایران با تاکید بر این‌که هدف سازمان بورس از تغییر دامنه نوسان ایجاد آرامش در بورس بوده است اظهار کرد: از این تغییرات بازخوردهای خوبی گرفتیم و امیدواریم بتوانیم شرایط با ثبات‌تری را در بازار داشته باشیم.

وی با تاکید بر این‌که روند بررسی، شناسایی و مقابله با تخلفات همیشه در سازمان بورس وجود داشته و با قدرت بیشتری دنبال می‌شود، تصریح کرد: بازار سرمایه توسعه پیدا کرده و حجم معاملات، تعداد فعالان،   نوع حضور فعالین در بازار باید متناسب با این شرایط توسعه پیدا کند و در این راستا باید ابزارهای نظارتی خود را به شکل قوی‌تر و پیشرفته‌تری به کار ببریم و بتوانیم با تخلفات احتمالی هم مقابله کنیم.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در مورد این‌که اعلام شده نام ۱۵۰ متخلف بورسی به زودی اعلام خواهد شد، توضیح داد: در سازمان بورس چنین چیزی به ما اعلام نشده است.

دهقان دهنوی با اشاره به تغییرات اعمال شده در بازار سرمایه از روز گذشته اظهار کرد: این تغییرات که با هدف ایجاد آرامش در بازار گرفته شده تا اطلاع ثانوی ادامه دارد و پس از آن ما شرایط را رصد می‌کنیم و متناسب با شرایط تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

وی در ادامه با تاکید بر این‌که بازار بورس محل عرضه و تقاضا است، تصریح کرد: همیشه تعدادی عرضه‌ کننده و تعدادی تقاضا کننده در این بازار وجود دارند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب