امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 36692 تاریخ انتشار: دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

قالیباف در صحن علنی اعلام کرد؛

مجلس مصمم به توقف پروتکل الحاقی است/ دسترسی فراپادمانی ممنوع است

خبرایران : رئیس مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی مصمم به توقف کامل پروتکل الحاقی، دسترسی‌ها و همه موضوعات قانونی است و هرگونه دسترسی بیش از پادمان ممنوع و غیرقانونی است.
مجلس مصمم به توقف پروتکل الحاقی است/ دسترسی فراپادمانی ممنوع است
به گزارش خبرایران، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و پس از ارسال گزارش مجلس درباره تخلف دولت در اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و همچنین توافق سازمان انرژی اتمی و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، گفت: مجلس شورای اسلامی مطابق قانون وظیفه پیگیری و اجرای قوانین را بر عهده دارد.

رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مطابق قانون، بخش‌هایی از تعهدات پیش بینی شده در زمان خودش اجرایی شده است و از فردا نیز باید قانون مرتبط با پروتکل الحاقی اجرا شود.

وی تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی مصمم به توقف کامل پروتکل الحاقی، دسترسی‌ها و همه موضوعات قانونی است. لذا هرگونه دسترسی بیش از پادمان ممنوع و غیرقانونی است و نظارت بر این امر وظیفه مجلس است.

قالیباف با بیان اینکه کمیسیون‌های امنیت ملی و انرژی از طرف مجلس موظف به نظارت میدانی بر مسائل یاد شده و ارائه گزارش در این راستا هستند، گفت: ما تخلف از قانون را نمی‌پذیریم و بر اساس مصوبات مجلس امور را پیگیری می‌کنیم.

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب