امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 36693 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

رئیس جمهور؛

واکسیناسیون تا پایان بهمن ماه آغاز می شود/ واردات میلیون ها دز واکسن خارجی/ 370 باب هتل در حال ساخته شدن است/ 203 موزه در این دولت افتتاح شد

خبرایران : رئیس جمهور گفت : انشاالله تا پایان بهمن واکسیناسیون را آغاز می کنیم و افراد پرریسک و پرخطر از واکسن استفاده می کنند که قطعا شرایط بهتر می شود.
واکسیناسیون تا پایان بهمن ماه آغاز می شود/ واردات میلیون ها دز واکسن خارجی/ 370 باب هتل در حال ساخته شدن است/ 203 موزه در این دولت افتتاح شد

به گزارش خبرایران، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی روز سه شنبه در مراسم بهره برداری از ۱۸۳ پروژه وزارت آموزش و پرورش و ۱۳۵ پروژه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: در حوزه آموزش نیز امسال کارهای بزرگی انجام شده است که از جمله آنها می توان به افتتاح  بیش از 2هزار و 400 پروژه آموزشی شامل بهره برداری از 14هزار و 863 کلاس درس اشاره کرد.

رئیس جمهور با بیان اینکه آموزش و پرورش بخش بسیار مهمی هست که امروز یک جمعیت 14 میلیونی در آن مشغول تحصیل هستند، گفت: به دلیل تعطیلی مدارس سال سختی بر دانش‌آموزان گذشت. اگر چه دانش آموزان از طریق سامانه شاد توانستند از تحصیل بهره‌مند شوند، اما شرایط مناسبی برای دانش آموزان فراهم نبود.

دکتر روحانی با اشاره به اینکه هر چه جلو می‌رویم امیدواری به اینکه شرایط مناسب‌تر شود، بیشتر می‌شود، اضافه کرد: به محض اینکه واکسناسیون در ایران آغاز شود حتما شرایط بهتری را خواهیم داشت. امیدوارم قبل از پایان سال 99 و حتی در همین بهمن‌ ماه بتوانیم واکسیناسیون را شروع کنیم.

رئیس جمهور اظهار داشت: از همه عزیزانی که این فضاهای ورزشی دانش‌آموزی را ایجاد کردند، تشکر می‌کنم چرا که این امکانات می‌تواند فضای بسیار پرنشاطی را برای دانش‌آموزان به وجود بیاورد.

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب