امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 36695 تاریخ انتشار: سه شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۹:۵۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

به مناسبت ولادت با سعادت امام علی (ع)؛

جشن «پدران آسمانی» در فرهنگ سرای بهمن برگزار می شود

خبرایران : جشن بزرگ «پدران آسمانی» به مناسبت ولادت باسعادت امام علی (ع) و روز پدر، به همراه تجلیل از پدران معظم شهدای منطقه 16 در فرهنگ سرای بهمن برگزار می شود.
جشن «پدران آسمانی» در فرهنگ سرای بهمن برگزار می شود

به گزارش خبرایران ازروابط عمومی فرهنگ سرای بهمن؛ این مراسم جشن، روز چهارشنبه 6 اسفند 99 از ساعت 15 و با هدف گرامی داشت اعیاد و مناسبت های مذهبی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم و پاسداشت مقام پدران شهید در روز میلاد فرخنده امام علی (ع)، در سالن سینما تراس چاپلین این فرهنگ سرا برگزار می شود.
در این برنامه از 9 پدر معظم شهید منطقه 16 من جمله، حبیب وعلی کرمی، اسماعیل امیدی، محمد اکرامی، داود علیرضا، عباس بهرامی، محمد صابری، ابوالفضل میعادی، داود و شاهپور حیدری و علی سرلک تجلیل خواهد شد.
سخنرانی مذهبی، اجرای گروه تواشیح، مولودی خوانی، اجرای گروه سرود، مسابقه حضوری و دست بوسی فرزندان بر دستان پرمهر پدران حاضر در برنامه به منظور قدرشناسی از زحمات ایشان  از بخش های اصلی این مراسم جشن است.
برپایی نمایشگاه کتاب و عکس با موضوع ولادت امام علی (ع) از بخش های جانبی این برنامه است.
علاقه مندان برای شرکت در این ویژه برنامه می توانند به سالن سینما تراس چاپلین فرهنگ سرای بهمن به نشانی میدان بهمن، خیابان شهید وفایی مراجعه و یا برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 55058892 تماس بگیرند

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب