امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 36714 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲:۴۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

نخستین خودروی برلیانس «جشنواره رفاه ملی» به برنده خوش‌شانس تحویل داده شد

خبرایران : نخستین خودروی برلیانس «جشنواره رفاه ملی» به برنده خوش‌شانس تحویل داده شد.
نخستین خودروی برلیانس «جشنواره رفاه ملی» به برنده خوش‌شانس تحویل داده  شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی و تبلیغات شرکت پرداخت الکترونیک سداد، آقای «محمود بوالحسنی» نخستین برنده خوش‌شانس جشنواره «رفاه ملی»،‌ امروز (پنجشنبه 7 اسفندماه) طی مراسمی یک دستگاه خودرو برلیانس خود را دریافت کرد.

وی در گفتگویی ضمن تشکر از بانک ملی ایران، شرکت پرداخت الکترونیک سداد و فروشگاه رفاه حکایت جذابی از برنده شدن خود، در این جشنواره بزرگ را روایت کرد.

آقای بوالحسنی که اهل استان لرستان است، می‌گوید که خودروی پژو 405 مدل 90 خود را بدلیل برخی نقش‌های فنی و مکانیکی به تعمیرگاه برده بود که خبر برنده شدنش را طی تماسی به وی اعلام کرده‌اند.

این برنده خوش‌ شانس جشنواره رفاه ملی ادامه داد: ابتدا فکر کردم که "سرکاری" است؛ اما با تماس مجدد و اعلام اینکه بر روی آنتن زنده هستیم و تشویق حضار، برنده شدنم در این جشنواره برایم مسجل شد.

آقای بوالحسنی می‌گوید: خودروی‌ام چند سالی بود که فرسوده شده بود و مدام از این تعمیرگاه به آن تعمیرگاه در رفت و آمد بودم که لطف خدا شامل حال ما شد و برنده جشنواره جذاب رفاه ملی شدم.

بنابراین گزارش، مراسم قرعه‌کشی نخستین خودروی برلیانس جشنواره «رفاه ملی» پنجشنبه هفته گذشته 29 بهمن‌ماه در محل فروشگاه لوتوس رفاه و با حضور نمایندگان بانک ملی ایران، فروشگاه زنجیره‌ای رفاه و شرکت پرداخت الکترونیک سداد برگزار شد.

این قرعه کشی میان بیش از 270 هزار نفری که از 12 بهمن‌ماه تا پایان روز 29 بهمن‌ماه از فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه خرید کرده و با کارت‌های بانک ملی و از پوزهای (کارت‌خوان) شرکت پرداخت الکترونیک سداد مبلغ خرید خود را پرداخت کرده بودند، برگزار شد.

طبق تفاهم‌نامه بانک ملی ایران، فروشگاه زنجیره‌ای رفاه و شرکت پرداخت الکترونیک سداد، جشنواره «رفاه ملی» از تاریخ 12 بهمن‌ماه سال جاری آغاز و تا 12 فرودین‌ماه سال 1400 ادامه خواهد داشت.

در این جشنواره، هر هفته یک خودروی برلیسانس به قید قرعه به کسانی که از فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در سراسر کشور خرید کرده و با کارت‌های بانک ملی از دستگاه‌های پوز (کارت‌خوان) سداد هزینه خرید خود را پرداخت کنند، هدیه می‌شود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب