امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 36722 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۵:۲۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

فراخوان طراحی هفت سین نوروزی منتشر شد

خبرایران: سازمان زیباسازی شهر تهران همزمان با برگزاری چهارمین سالانه هنرهای شهری، بهارستان 98، فراخوان طراحی هفت سین نوروزی شهر تهران را منتشر کرد.
فراخوان طراحی هفت سین نوروزی منتشر شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی و اموربین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، این اقدام به منظور معرفی سنت ها و آئین های بومی و ملی در ارتباط با نوروز و برپایی هفت سین های نوروزی در سطح شهر، صورت می‌گیرد، از این رو از هنرمندان محترم دعوت می‌شود، طرح های خلاق و نوآورانه ی خود را به این سازمان ارائه کنند.

شرکت کنندگان می توانند با رعایت اصول و مبانی زیبایی شناختی در آثار خود و استفاده از عناصر، نمادها و نشانه های شاخص فرهنگی، تاریخی، مذهبی، معماری و صنایع دستی، آئین ها و سنت های بومی و ملی مرتبط با برپایی هفت سین های نوروزی را متناسب با فضای حاکم برآن که باعث نشاط، سرزندگی، هیجان و احیای خاطرات شهروندان و مسافران نوروزی شود، طراحی نمایند.
این سازمان در نظر دارد ضمن برپایی هفت سین های نوروزی در سطح شهر، سنت ها و آئین های بومی و ملی در ارتباط با نوروز را معرفی نماید.
ارتقای فرهنگ بصری، تنوع و غنای هنری شهر، ایجاد آرامش و تلطیف فضاهای شهر، افزایش سطح دلبستگی شهروندان به شهر، تداعی خاطرات جمعی و مشترک شهروندان و تاکید به ارزش نهاد خانواده از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.
هنرمندان می توانند تا روز دوشنبه یکم بهمن ماه با مراجعه به دبیرخانه چهارمین سالانه هنرهای شهری، بهارستان 1398 به آدرس پاسداران- میدان هروی- خیابان وفامنش- کوچه جمالی شرقی- پلاک 12- عمارت عین الدوله با ارائه تصویر طرح پیشنهادی و ماکت حجمی، توضیح و توجیه طرح پیشنهاد شده اعم از مختصات و مشخصات اثر ( جنس اثر، ابعاد اثر، تکنیک ساخت و ...(، ارائه قیمت پیشنهادی و برآورد هزینه دقیق و رزومه مستند هنرمند در این فراخوان شرکت نمایند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب