امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 3677 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

معاون تبلیغات و درآمد سازمان زیباسازی خبر داد؛

جمع آوری 5 هزارمترمربع منصوب غیرمجاز در سال92

هادی صادقی، معاون تبلیغات و درآمد سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به فعالیت های انجام شده از سوی این معاونت در حوزه حذف زوائد بصری، گفت: در سال 1392 نزدیک به 5 هزار مترمربع حذف زوائد بصری در سطح شهر انجام شده است.
جمع آوری 5 هزارمترمربع منصوب غیرمجاز در سال92

به گزارش خبرایران از روابط عمومی سازمان زیباسازی شهر تهران، او با بیان اینکه حذف زوائد بصری یعنی جمع منصوب های غیر مجاز که در سطح شهر نصب شده است، ادامه داد: به منظور بهبود فضاهای شهر، بیش از 142 هزار 962 کیلوگرم برشکاری و جمع آوری تابلو عرشه پل، بیلبورد و سازه استند، المان ها و تابلوهای راهنمایی شهری و داربست های تبلغاتی غیرمجاز انجام شده است.

صادقی در تعریف زائه بصری با بیان اینکه هرچیز اضافه ای که در شهر نصب شده است زائه بصری محسوب می شود، افزود: بخش قابل توجهی از فعالیت این معاونت به جمع آوری این منصوبات غیرمجاز می پردازد که به همین منظور، 491 هزار و 196 متر مربع تبلیغات غیرمجاز اعم از بنر و فلکسی و شست و شو و پاکسازی سطوح در سال 1392 با همین هدف انجام شد.

معاونت تبلیغات و درآمد سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به اینکه حذف زوائد بصری و پاکسازی منصوبات غیرمجاز به بهبود فضای بصری معابر عمومی کمک می کند، ادامه داد: در برخی موارد این منصوبات غیرمجاز مانند برچسب های تبلیغاتی برخلاف میل مالک بر روی جداره منازل نصب شده است که این معاونت موظف به پاکسازی و برخورد با متخلفان است.

او با اشاره به اینکه این معاونت تخلفات انجام شده از سوی متخلفان را پیگیری کرده و مجازات قانونی برای این موضوع در نظر گرفته شده است، گفت: سازمان بعد از تامین دلیل در این زمینه با ابزار قانونی مانند جریمه نقدی و قطع تلفن که در دست دارد، با متخلفان برخورد می کند.

احیا و بازسازی سازه های تبلیغاتی که خود سازمان در سطح شهر نصب کرده است یکی دیگر از مواردی است که صادقی به آن اشاره کرده و گفت: این معاونت موظف است تا ضمن رصد شهر در مورد بهبود کیفیت و مناسب سازی فضای قرار گرفتن این سازه های تبلیغاتی اقدام کند.

او با تاکید بر اینکه مناسب سازی این سازه ها با توجه به تغییراتی که در شهر اتفاق می افتد یکی از فعالیت های است که نباید نسبت به آن بی توجه بود، گفت: علاوه بر این معاونت تبلیغات و در آمد موظف است نسبت به تبلیغاتی که در سطح شهر انجام می شود، نظارت داشته باشد تا مغایرتی با تعریف ها و استانداردها نداشته باشد.

به گفته معاون تبلیغات و در آمد سازمان زیباسازی شهر تهران فعالیت های انجام شده در حوزه زوائد بصری به طور کلی به عهده این معاونت است اما قاعدتا از کمک ادرات زیباسازی مناطق 22 گانه شهر تهران در این زمینه استفاده می شود.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب