امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 36910 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۹:۲۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

برگزاری پنجمین همایش مدیریت ریسک و بیمه

خبرایران: پنجمین همایش مدیریت ریسک و بیمه با رویکرد بازار (چالش‌‌ ها و راهکارها) در صنعت بیمه برگزار می‌‌ شود.
برگزاری پنجمین همایش مدیریت ریسک و بیمه

به گزارش خبرایران از روابط‌عمومی بیمه‌کوثر؛ این همایش باحضور مدیرعامل بیمه‌کوثر، جمعی از مدیران عامل، معاونان و مدیران شرکت‌های بیمه و پژوهشکده بیمه و نیز جمعی از مدیران سازمان تامین‌اجتماعی نیروهای‌مسلح و مجموعه‌های تابعه آن و فعالان عرصه اقتصادی، استادان و دانشجویان رشته‌های بیمه و مالی و مدیران، کارکنان و نمایندگان شرکت برپا شد.

در این همایش دبیر همایش، مدیرعامل بیمه کوثر، مدیرعامل و جانشین سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح، رییس کل بیمه مرکزی، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی بیمه‌کوثر و نیز صاحب‌نظران و استادان برجسته، خوش‌چهره و چارلز جی‌کت سخنرانی می‌کنند.

همچنین مقالات منتخب با عناوین تدوین الگوی ریسک‌پذیری شرکت‌های بیمه بر پایه قابلیت‌های بازاریابی پوشایی و ریسک‌پذیری مشتری (فواد کوهزادی و یوسف محمد کریمی)، واکاوی الزامات، چالش‌ها و راهکارهای مشتری‌مداری در صنعت بیمه (محمدابراهیم پورملکی و حجت‌ا.. لباف) و طبقه‌بندی مشتریان براساس شاخص سوداوری با استفاده از تجزیه و تحلیل مه داده‌ها (Big Data) (سید محمد عباس زادگان، فرامرز خجیر انگاسی، زهره جوادی و زهرا گودرزی) در این همایش ارایه می‌شود.

در مراسم اختتامیه همایش از نویسندگان مقالات منتخب تقدیر به‌عمل می‌آید و به‌رسم یادبود تندیس همایش، لوح تقدیر و هدایایی به آن‌ها اهدا می‌شود.  

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب