امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 36918 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۵:۳۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیر عامل هوآوی اعلام کرد؛

حفظ اعتماد مصرف‌کنندگان برنامه‌ مهم هوآوی در سال 2019 است/ اکوسیستمی به سبک هوآوی

خبرایران: ریچارد یو، مدیر عامل شرکت هوآوی، در نامه ای سرگشاده‌ از لیست اولویت‌های هوآوی در سال 2019 و همچنین از برنامه‌های 5 تا 10 سال آینده و مشکلات پیش رو پرده برداشت.
حفظ اعتماد مصرف‌کنندگان برنامه‌ مهم هوآوی در سال 2019 است/ اکوسیستمی به سبک هوآوی

ریچارد یو، مدیر عامل شرکت هوآوی، در نامه ای سرگشاده‌ از لیست اولویت‌های هوآوی در سال 2019 و همچنین از برنامه‌های 5 تا 10 سال آینده و مشکلات پیش رو پرده برداشت. وی همچنین به موفقیت شرکتش در فروش 200میلیون گوشی هوشمند در سال 2018 اشاره کرد؛ موفقیتی که هوآوی را به دومین تولیدکننده گوشی های هوشمند در سطح جهانی تبدیل کرده است.

به گفته ریچارد یو 100 میلیون دستگاه دیگر که شامل کامپیوترهای شخصی، تبلت‌ها، گجت‌های پوشیدنی و ... می شود نیز در سال 2018 به فروش رسیده است. پس از سامسونگ و اپل، این سازنده چینی به سومین تبلت‌ساز بزرگ دنیا تبدیل شده است.

لازم به ذکر است از دیگر برنامه‌های مهم سال 2019 این برند، حفظ اعتماد مصرف‌کنندگان نسبت به هوآوی می باشد.

این شرکت همچنین قصد دارد با سرمایه‌گذاری بیشتر روی تحقیقوتوسعه از جمله اینترنت G5 و هوش مصنوعی، اکوسیستمی ایجاد کند که به «تجربه‌ای هوشمندانه در هر سناریو برای مصرف‌کننده» ختم شود. ریچارد یو همچنین گفت که هوآوی به قدرت هوش مصنوعی ایمان دارد و خود را نسبت به استفاده از این تکنولوژی در جهت اعمل انسان دوستانه از جمله کمک به کودکان ناشنوا متعهد می داند.

در انتها لازم است به مطابقت صد در صدی فعالیت این شرکت با حریم خصوصی چارچوب‌های فناوری کشور های مختلف در جهان اشاره کرد که به نوعی بیانگر آمادگی این برند در جهت ایجاد روابطی ایمن و در عین حال سازنده است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب