امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 36997 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۴:۴۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

گلکسی A9 سامسونگ اولین گوشی جهان با دوربین چهارگانه

خبرایران: وجود قابلیت‎های مختلف در دوربین گلکسی A9 به شما امکان می‏دهد در هر حالتی، چه یک عکس کلوزآپ از خودتان یا ثبت تصویر یک صحنه بزرگ‏تر، بتوانید به راحتی و با بالاترین کیفیت، این کار را انجام دهید. لنز
گلکسی A9 سامسونگ اولین گوشی جهان با دوربین چهارگانه

جدیدترین عضو خانواده گلکسی سامسونگ، اولین گوشی هوشمند جهان است که با دوربین اصلی چهارگانه عرضه شد. قابلیتی که به شما امکان می‏دهد بعد از یک روز عالی و گردش در ساحل زیبا، پیش از برگشت به هتل بتوانید یک تصویر پانورامای فوق‏العاده شفاف نیز از آخرین اشعه‏های خورشید در حال غروب روی شن‎های ساحل ثبت کنید. دوربین چهارگانه گلکسی A9 سامسونگ دارای یک لنز واید 120 درجه‎ای است که می‏تواند با کمترین حرکت کل یک صحنه پهناور را در عکس جای دهد.

وجود قابلیت‎های مختلف در دوربین گلکسی A9 به شما امکان می‏دهد در هر حالتی، چه یک عکس کلوزآپ از خودتان یا ثبت تصویر یک صحنه بزرگ‏تر، بتوانید به راحتی و با بالاترین کیفیت، این کار را انجام دهید. لنز واید 120 درجه این دوربین به شما امکان می‎دهد کل تصویری را که با چشم‎تان قادر به دیدنش هستید، در یک عکس جای دهید، و از طرف دیگر با استفاده از لنز تله این دوربین با زوم اپتیکال 2 برابری، می‏توانید از هر سوژه‏ای، حتی از فاصله‏ای دور، یک عکس با کیفیت و دقیق بگیرید.

لنز اصلی دوربین گلکسی A9 با دقت 24 مگاپیکسل، در هر شرایط نورپردازی، تصویری دقیق به شما تحویل می‎دهد. این دوربین با استفاده از یک الگوریتم ترکیب بندی مجدد بخش‏های مختلف تصویر، این توانایی را دارد که حتی در نور کم هم عملکرد عالی خود را حفظ کرده و با کمترین نویز ممکن عکسی بسیار باکیفیت در اختیار شما قرار دهد. دوربین تشخیص عمق این گوشی هم در هماهنگی کامل با دوربین اصلی عمل کرده و به شما امکان می‎دهد عمق میدان تصویر را بصورت دستی تنظیم کرده و افکت زیبای بوکه را به عکس‎های خود اضافه کنید.

برای آشنایی دقیق‎تر با این قابلیت‏های نوآورانه در دوربین چهارگانه گوشی گلکسی A9 اینفوگرافی زیر را برای شما آماده کرده‎ایم:

 

درباره شرکت سامسونگ الکترونیکس

سامسونگ الكترونيكس الهام‌بخش دنیا است و آينده را با ايده‌های نو و فناوري‌هاي خلاقانه و کاربردی اش شكل مي‌دهد. حاصل خلاقیت و نوآوری بی‌وقفه سامسونگ، دگرگونی و ارائه تعریفی نوین در دنیای تلویزیون ها، گوشی های هوشمند، دستگاه‌های پوشیدنی، تبلت ها، دوربین‌ ها، لوازم دیجیتال، تجهیزات پزشکی، سیستم‌های شبکه و قطعات نیمه‌رسانا و نمایشگرهای حرفه‌ای است. برای اطلاعات بیشتر و دریافت آخرین اخبار، می‌توانید به وب‌سایت http://news.samsung.com  مراجعه کنید.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب