امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 37016 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۹:۱۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

فاکس‌اسپورت اعلام کرد؛

پایان حضور لیپی در چین و قدرت‌نمایی ایران

خبرایران: فاکس اسپورت، ۵ نکته برجسته از دیدار ایران و چین را منتشر کرد.
پایان حضور لیپی در چین و قدرت‌نمایی ایران

به گزارش خبراسران، تیم ملی فوتبال ایران با برتری قاطع ۳ بر صفر مقابل چین راهی نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا شد و باید در این مرحله برابر ژاپن قرار گیرد.

فاکس درباره این بازی به ۵ نکته برجسته اشاره کرد:

۱- پایان حضور لیپی در چین

مارچلو لیپی همان طور که قبلا گفته بود، در جام ملت‌ها برای آخرین بار با این تیم مربی‌گری خواهد کرد و بازی با ایران آخرین تجربه این مربی در تیم ملی چین بود. لیپی که سابقه قهرمانی در جام جهانی را در کارنامه دارد، در روزهای گذشته مورد انتقاد رسانه‌های چین قرار داشت و حالا باید چینی‌ها این تیم را بسازند.

۲- خط و نشان ایران برای مدعیان

آخرین قهرمانی تیم ملی ایران در سال ۱۹۷۶ بوده‌ است و حالا ایران با این نمایش خوب برابر چین نشان داد که می‌تواند مثل آن سال قهرمان آسیا شود.

۳- آزمون در بهترین شرایط

سردار آزمون بار دیگر به روند گلزنی بازگشت. این مهاجم ۲۴ ساله ۸۵ دقیقه برای ایران بازی کرد و توانست یک گل به ثمر برساند. این بازیکن بار دیگر به روند گلزنی برگشت. در حالی که در بازی قبلی با عمان نتوانسته بود گلزنی کند.

۴- چین تاوان اشتباهات مدافعانش را داد

خط دفاع پراشتباه تیم ملی چین، در این مسابقه باعث شد در همان نیمه نخست دو بار دروازه خودی را باز شده ببیند و کار برای این تیم در نیمه دوم بسیار سخت شود.

۵- یک نیمه فوق‌العاده

نیمه اول بازی ایران و چین بسیار هیجان انگیز دنبال شد. تیم ایران توانست دو گل به ثمر برساند. البته چینی‌ها هم در این نیمه موقعیت‌هایی داشتند. در نیمه دوم تا حد زیادی هیجان بازی کاسته شد ولی ایران در اواخر بازی گل سوم را به ثمر رساند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب