امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 37020 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۵:۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

جوایز جشنواره پذیرندگان آسان پرداخت در سال 97 اهدا شد؛

آپ میزبان گردهمایی بزرگ خانواده دو و میدانی

خبرایران: گردهمایی بزرگ خانواده دو و میدانی ایران با تجلیل از مدال آوران مسابقات آسیایی جاکارتا و قهرمانی جوانان آسیا روز چهارشنبه سوم بهمن ماه 97 به میزبانی آسان پرداخت در هتل المپیک تهران برگزار شد.
آپ میزبان گردهمایی بزرگ خانواده دو و میدانی

گردهمایی بزرگ خانواده دو و میدانی ایران با حضور رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک ایران، محمد رضا داورزنی، معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، پیشکسوتان و قهرمانان دو و میدانی کشور، با تجلیل از مدال آوران مسابقات آسیایی جاکارتا و قهرمانی جوانان آسیا روز چهارشنبه سوم بهمن ماه 97 به میزبانی آسان پرداخت در هتل المپیک تهران برگزار شد.

در این مراسم از مدال آوران تیم ملی دو و میدانی در مسابقات آسیایی جاکارتا و قهرمانی جوانان آسیا و پیشکسوتان دو و میدانی ایران تقدیر شد.

همچنین در این مراسم جوایز برندگان جشنواره پذیرندگان عیدانه آسان پرداخت (سال97) ویژه دارندگان حساب کشاورزی اهدا شد.

گفتنی است آسان پرداخت در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود، برای سومین سال پیاپی به عنوان حامی مالی در کنار فدراسیون دو و میدانی قرار دارد و از مسابقات و رویدادهای متعدد ورزش مادر، در حوزه‌های قهرمانی و پایه حمایت می کند.

 

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب