امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 3705 تاریخ انتشار: دوشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۴:۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بانک پارسيان در مسير نوآوری

مجمع عمومي عادي سالانه بانک پارسيان روز دو شنبه، پنجم خرداد ماه در سالن اجتماعات پژوهشگاه نيرو و با حضور بيش از 85 درصد از سهامداران برگزار شد.
بانک پارسيان در مسير نوآوری

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، پس از تلاوت قرآن و قرائت پيام هيات مديره توسط آقاي جهاني مدير روابط عمومي بانک، اعضاي هيات رئيسه مجمع در جايگاه حضور يافتند. با دعوت هيات رئيسه از آقاي دکتر ديواندري مدير عامل بانک، ايشان در جايگاه حضور يافته گزارش عملکرد سال 1392 و اهداف آتي بانک پارسيان را تشريح نمودند.

در خصوص عملکرد بانک در سال 1392 بانک پارسيان با رشد مناسب منابع و مصارف خود توانست به ازاي هر سهم 621 ريال سود خالص شناسايي نموده و به لحاظ نسبتهاي عملياتي و کارايي عملکرد مناسبي را در سال 1392 به نمايش بگذارد.

بخش اصلي سخنان آقاي دکتر ديواندري معطوف به برنامه هاي آتي بانک در حوزه هاي مختلف بود. اهم برنامه هاي آتي ايشان در 6 حوزه به شرح زير قرار مي گيرد:

·      رشد و توسعه حجم فعاليتهاي بانک، با رويکرد ارتقا کيفيت خدمات و ورود به کسب و کارهاي جديد و مرتبط در حوزه هاي پوياي اقتصاد

·      رشد و توسعه بانکداري الکترونيک، با رويکرد افزايش ضريب نفوذ انواع خدمات الکترونيک در بين مشتريان

·      بهبود کيفيت سرمايه هاي انساني، با رويکرد جذب نيروهاي مستعد دانشگاهي و آموزش دوره هاي نوين بانکداري

·      پياده سازي نظام نوين بانکداري جامع، با رويکرد استقرار استراتژي نوآوري به عنوان محرک اصلي رشد و توسعه

·      بهسازي ساختار و عملکردمالي، با رويکرد تجديد ساختار و بهبود عملکرد شرکتهاي گروه پارسيان و افزايش بازدهي سرمايه گذاري ها

·      پيشبرد نظام حاکميت شرکتي و شفافيت گزارشگري مالي با تقويت کميته هاي ريسک  و حسابرسي

از مهمترين مصوبات اين مجمع تصويب صورتهاي مالي، تعيين موسسه حسابرسي  ايران مشهود بعنوان حسابرس مستقل و بازرس اصلي ، تعيين روزنامه هاي دنياي اقتصاد و اطلاعات بعنوان روزنامه هاي رسمي و تقسيم 250 ريال سود نقدي بازاي هر سهم بود.

شايان ذکر است حسب دستور آقاي دکتر ديواندري سود نقدي کليه سهامداران حقيقي بلافاصله پس از مجمع به حساب ايشان واريز گرديد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب