امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 37050 تاریخ انتشار: شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱:۵۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بانک ملی ایران یاریگر بازار اشتغال در دولت یازدهم و دوازدهم

بانک ملی ایران یاریگر بازار اشتغال در دولت یازدهم و دوازدهم شد.
بانک ملی ایران یاریگر بازار اشتغال در دولت یازدهم و دوازدهم
به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، بانک ملی ایران همواره حمایت از اشتغال جوانان را به عنوان یکی از محوری ترین اقدامات خود قرار داده و از این رو در دولت یازدهم و دوازدهم حمایت ویژه ای از بازار کار و اشتغال با تخصیص تسهیلات خود اشتغالی و مشاغل خانگی داشته است.

از ابتدای دولت یازدهم تا پایان آذرماه سال جاری، این بانک تعداد ۱۹۸ هزار و ۶۷۲ فقره تسهیلات خوداشتغالی پرداخت کرده است که ارزش ریالی آن به ۲۷ هزار و ۱۴۴ میلیارد و ۲۹۴ میلیون ریال می رسد.

در مدت مذکور حمایت از مشاغل خانگی نیز مورد توجه بانک ملی ایران بوده و در همین راستا ۹۱ هزار و ۷۱۴ فقره تسهیلات در این بخش به ارزش پنج هزار و ۴۰۶ میلیارد و ۵۸۸ میلیون ریال پرداخت شده است.

رفع احتیاجات ضروری در دولت یازدهم و دوازدهم هم یکی از بخش های مهم تسهیلات دهی این بانک بوده و در بازه زمانی مذکور، ۳۷۰ هزار و ۴۹ فقره تسهیلات رفع احتیاجات ضروری به ارزش هفت هزار و ۷۸۳ میلیارد و ۱۷۷ میلیون ریال تخصیص داده شده است.

همچنین بانک ملی ایران در دولت یازدهم و دوازدهم بالغ بر ۲۴ هزار و ۲۵۸ میلیارد و ۷۰۸ میلیون ریال تسهیلات کارگشایی در سه میلیون و ۲۵۲ هزار و ۲۶۱ فقره پرداخت کرده است.

در مجموع این بانک در مدت مذکور، تعداد پنج میلیون و ۵۱۹ هزار و ۲۰۴ فقره تسهیلات قرض الحسنه به مبلغ ۱۷۱ هزار و ۲۷۶ میلیارد و ۷۷۴ میلیون ریال اعطا کرده است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب