امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 3706 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۳:۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مديرعامل جديد شرکت تجارت الکترونيک پارسيان معرفي شد

مراسم توديع و معارفه مدير عامل جديد شرکت تجارت الکترونيک پارسيان برگزار شد.
مديرعامل جديد شرکت تجارت الکترونيک پارسيان معرفي شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومي شرکت تجارت الکترونيک پارسيان ، طي مراسمي در روز چهارشنبه مورخ 7/3/93 با حضور اعضاي هيات مديره اين شرکت آقاي اصغر باباپور بعنوان مدير عامل جديد شرکت پککو معرفي شد.

در اين مراسم که معاونين و مديران شرکت نيز حضور داشتند آقاي مهندس پور سعيد، مشاور مدير عامل بانک پارسيان و نايب رئيس هيات مديره شرکت تجارت الکترونيک، ضمن تبريک به آقاي باباپور از زحمات آقاي مهندس رضاقلي مدير عامل پيشين تقدير و تشکر کرد.

آقاي پورسعيد در اين جلسه اظهار داشت: اميد است با توجه به توانمندي هاي آقاي باباپور شرکت بتواند در راستاي اهداف عالي بانک پارسيان بيش از پيش گام بردارد و براي ايشان در سمت جديد آرزوي موفقيت روز افزون کرد.

همچنين در اين جلسه آقاي باباپور ازحسن اعتماد مديرعامل بانک و اعضاي هيات مديره براي انتخاب وي در اين مسئوليت تشکر کرد و اظهار داشت: با همدلي و تلاش تمامي مديران و کارکنان شرکت سعي خواهيم داشت تا خدمات شرکت را در عالي ترين سطح ممکن ارائه دهيم.

شايان توجه است؛ آقاي باباپور يکي از با تجربه ترين مديران شرکت تجارت الکترونيک با سابقه بيش از هجده سال است که همکاري خود را با شرکت پيش از تاسيس و در زمان کار مطالعاتي و طرح بازرگاني شرکت شروع کرد و ابتدا بعنوان مشاور مدير عامل و با سمت ناظر بر کميته راهبردي تاسيس شرکت پککو حضور و سهم بسزايي در تهيه و تدوين طرح توجيه اقتصادي و بازرگاني شرکت داشت. وي پس ازتاسيس شرکت در سمت هاي مختلف مديريتي همچون بازاريابي و تبليغات، پذيرندگان کارت، معاونت بازاريابي و فروش، معاونت توسعه بازار و عضويت در هيئت مديره شرکت پارسيان کيش حضوري فعال داشته است.

مدير عامل جديد شرکت تجارت الکترونيک پارسيان داراي مدرک ليسانس و فوق ليسانس رشته مديريت بازرگاني از دانشگاه تهران و تاليف کتاب پردازش (درسال 75) که از مجموعه کتب مديريتي مي باشد از جمله سوابق علمي ايشان است.

وي سوابقي همچون مدير پروژه فروش شرکت دورال، مدير تحقيقات بازاريابي شرکت تابا، رئيس بازاريابي شرکت شهاب خودرو، مشاور مدير عامل شرکت گسترش صنايع ايران خودرو در پروژه تجارت الکترونيک، رياست و معاونت اداره فروش پارس الکتريک را در کارنامه کاري خود دارد.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب