امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 3707 تاریخ انتشار: شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱:۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مديرعامل جديدگروه سرمايه گذاری پارسيان معرفی شد

طی مراسمی با حضور آقاي دکتر علی ديواندري، اعضاي هيات مديره و هيات عامل و مديران شرکت سرمايه گذاري پارسيان، آقاي دکتر سميعي نژاد به عنوان مديرعامل گروه سرمايه گذاري پارسيان معرفي شد.
مديرعامل جديدگروه سرمايه گذاری پارسيان معرفی شد

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان،  دکتر ديواندری در اين مراسم ضمن تقدير و تشکر از زحمات آقاي يزدانجو و خير مقدم به دکتر سميعي نژاد، با تاکيد بر لزوم توانمند سازي و باز آفريني در مجموعه سرمايه گذاري بانک پارسيان اظهار داشت : براي ورود گروه سرمايه گذاري بانک به حوزه هاي تخصصي صنعت، معدن و فولاد ، مس و طرح هاي پتروشيمي و انرژي زمينه هاي زيادي در کشور فراهم است و اين حوزه ها، حوزه هاي بسيار ارزش سازي براي اقتصاد هستند . پتانسيل بانک در اين زمينه بسيار بالاست، از اين رو لازم است مدل مناسب براي اين کار انتخاب شود.

مديرعامل بانک پارسيان در بخش ديگري از سخنانش به امکان انتقال دارايي هاي قابل تهاتر با شرکت سرمايه گذاري اشاره کرد و افزود : بانک در حوزه ساختماني، املاک خوبي براي سرمايه گذاري دارد. بانک ابزار و امکانات خوبي براي سرمايه گذاري دارد که بايد از آن ها استفاده شود و اين امکان وجود دارد که دارايي هاي قابل تهاتر به شرکت انتقال يابد که اين اقدام در واقع دارايي ارزشمندي براي بانک خواهد بود.

دکتر ديواندري با اشاره به اينکه دارايي ثابت و ارزش افزوده بالاتر از تسهيلات و منابع بانکي است، تصريح کرد: با شرايط اقتصادي و تورم موجود اگر نسبت دارايي هاي بانک و ارزش افزوده افزايش يابد و اين منابع در شرکت هدايت شود، مطمئنا مطالبات معوق و تراز نامه بانک نيز شرايط بهتري پيدا خواهد کرد.

مديرعامل بانک پارسيان، ضمن تشکر از دکتر سميعي نژاد به خاطر پذيرش اين مسئوليت و با اشاره به تجارب ارزنده ايشان، ابراز اميدواري کرد که با همکاري صميمانه و تعامل مستمر بانک و هولدينگ مالي ، فناوري و سرمايه گذاري اهداف عاليه بانک بيش از پيش تحقق يابد و سينرژي خوبي در مجموعه سرمايه گذاري ايجاد شود ودر مدت بسيارکوتاهي شرکت سرمايه گذاري بانک پارسيان از نظر دارايي يکي از شرکت هاي بزرگ در صنعت بانکداري کشور شود.

دکتر شمس عالم، عضو هيات مديره بانک نيز با اشاره به اينکه اين سومين معارفه هلدينگ پارسيان است اظهار داشت : نقش سرمايه گذاري در بانک بسيار برجسته است وتوقع مشتريان و سهامداران اين است که شرکت سرمايه گذاري بتواند سود خوبي را عايد بانک کند.

ايشان ضمن تشکر از مهندس يزدانجو و همکارانش به خاطر زحماتي که در مدت 18 ماهي که مسئوليت شرکت سرمايه گذاري را عهده دار بودند، خاطر نشان کرد: در دوران خدمت ايشان خدمات ارزنده اي در حوزه سرمايه گذاري صورت گرفته است و اميدوارم با تخصص، تجارب و سوابق ارزنده اي که آقاي دکتر سميعي نژاد دارد، هولدينگ سرمايه گذاري پارسيان بتواند در راستاي اعتلاي بانک گام هاي موثرتري بردارد.

دکتر سميعي نژاد، مديرعامل جديد گروه سرمايه گذاري، نيز در اين مراسم ضمن تشکر از حسن اعتماد دکتر ديواندري به خاطر واگذاري اين مسئوليت به وي گفت : انشاء اله با کمک خداوند و با همکاري اعضاء و هيات مديره شرکت سرمايه گذاري و تمامي مديران و معاونين بتوانيم به استراتژي و اهداف عاليه بانک پارسيان دست يابيم.

وي ضمن تشکر از زحمات آقاي يزدانجو خاطر نشان کرد: ايشان پتانسيل هاي خوبي را در شرکت سرمايه گذاري ايجادکرده اند و من همه تلاش خود را براي برنامه ريزي حضور در صنايع معدني و نفت و انرژي که از سياست هاي مديرعامل است و همچنين سرمايه گذاري در بخش ساختمان را انجام خواهم داد که بتوانيم در رديف بهترين شرکت هاي سرمايه گذاري قرار گيريم.

آقاي دکتر يزدانجو نيز ضمن خير مقدم به دکتر سميعي نژاد گفت : ايشان مديري موفق و متخصص و خوش فکر است و مطمئنم که حضور ايشان در شرکت منشا خير و برکت براي بانک خواهد بود و من نيزدرحدتوانم به ايشان کمک خواهم کرد و افتخار مي کنم که در خدمت ايشان باشم.

شايان توجه است؛ با معارفه آقاي دکتر سميعي نژاد به عنوان مديرعامل جديد مجموعه سرمايه گذاري، مديران عامل سه هولدينگ بزرگ بانک پارسيان مشخص و معرفي شدند. پيش از اين آقايان رفيعي به سمت مديرعامل گروه مالي پارسيان و پورسعيد به سمت مديرعامل گروه فناوري اطلاعات منصوب شدند. تشکيل اين سه هولدينگ يکي از سياست ها و خط مشي هاي دکتر ديواندري در راستاي اعتلاي بانک از زماني که در بانک پارسيان حضور يافتند بود که هم اکنون تحقق يافته است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب