امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 37129 تاریخ انتشار: یکشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۴:۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۵ خبرداد؛

اجرای پویش درختکاری در غرب تهران

خبرایران: معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۵ گفت:طرح فراگیر توزیع و کاشت نهال در باغچه منازل شهروندان در قالب نهضت درختکاری در سطح منطقه ۵ از دهم دی ماه شروع و تا پانزدهم اسفند ادامه دارد.
اجرای پویش درختکاری در غرب تهران

به گزارش خبرایران، علیرضا علی بخشی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۵ اعلام کرد: به منظور توسعه فرهنگ محیط زیست و افزایش حس مسئولیت پذیری شهروندان، اقدام به توسعه و حفظ فضا‌های سبز شهری شده است.

وی افزود: از طریق تماس تلفنی با سامانه ۱۳۷ یا تماس و مراجعه حضوری به مراکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز این منطقه، محل سکونت اعلام و پس از انجام بررسی‌های لازم نسبت به اعزام کارشناس و کاشت نهال مناسب در منازل اقدام شده و حداکثر ۴ اصله نهال مثمر و غیر مثمر تحویل هر شهروند می‌شود.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اشاره به گونه‌های گیاهی توزیعی گفت:: همه گیاهان از انواع سازگار با شرایط آب و هوایی شهر تهران اهدا شده و درخصوص نگهداری و رسیدگی مناسب‌تر نهال‌های تازه کاشت، توزیع بروشور‌های آموزشی به شهروندان توسط کارشناسان مرکز تام انجام می‌شود.

علی بخشی افزود: نهال‌های تهیه شده با کیفیت عالی بوده و توسط کارگران با تجربه فضای سبز و زیر نظر کارشناسان متخصص غرس می‌شود. این طرح با هدف افزایش رضایت شهروندی و توسعه امر درختکاری و نگهداری آن تا ۱۵ اسفند ماه انجام می‌شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب