امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 3722 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

کواچ:اگر برزیل مثل برزیل بازی کند مقابله با آنها دشوار است

اسلوبودان کواچ سرمربی والیبال ایران می گوید باید تلاش کنند تا سرویس های خوبی را در بازی با برزیل بزنند.
کواچ:اگر برزیل مثل برزیل بازی کند مقابله با آنها دشوار است
به گزارش خبر ایران و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، اسلوبودان کواچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران در آستانه بازی با تیم ملی برزیل در هفته سوم لیگ جهانی والیبال اظهار داشت: شرایط آسانی نداریم، زیرا ساعت شش صبح سه‌شنبه به برزیل رسیدیم و بازیکنانم بسیار خسته هستند. آنها علاوه بر خستگی باید با اختلاف ساعت پنج ساعته با اروپا نیز سازگار شوند.

وی ادامه داد: در تمریناتی که در سائوپائولو داشتیم سعی کردیم مشکلات خود را در توپ‌‎های بلند حل کنیم و روی حمله پس از دفاع و سرویس‌های قدرتمند نیز تمرکز کنیم. بازیکنان ایران عادت کرده‌اند که خیلی سریع بازی کنند. در لیگ ایران بیشتر سرویس‌ها موجی زده می‌شود اما بازی در سطح بالا مقداری متفاوت است و به همین دلیل سعی کرده‌ام بازیکنان را برای مقابله با سرویس‌های قوی و استفاده از توپ‌های بلند آماده کنم.

کواچ خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم شرایط بهتری پیدا کرده‌ایم و معتقدم امکان این را داریم که والیبال خوبی ارائه کنیم. اگر برزیل مثل برزیل بازی کند برای همه تیم‌ها مقابله با این تیم دشوار است. باید تلاش کنیم که سرویس‌های خوبی بزنیم و این تیم را تحت فشار قرار دهیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: صبح پنجشنبه تمرین سختی برگزار می‌کنیم و بعدازظهر به بازیکنان استراحت می‌دهیم تا برای مسابقه با برزیل آماده باشند. برگزار مسابقه در ساعت 9:50 صبح کار را برای ما سخت می‌کند، چون ما در ایتالیا عادت کرده بودیم شب‌ها تمرین و بازی کنیم و تطبیق یافتن با شرایط جدید در پنج روز آسان نیست.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب