امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 37228 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲:۴۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

صاحب شاسی‌بلندصفر با ۳۰۰ میلیون تومان شوید

خبرایران: با آشفته‌بازار و اوضاعی که در سال اخیر در بازار ایران به وجود آمد، حال قیمت خودروها از حالت کنترل خارج‌شده و در بازار خریدوفروش خودرو هرروز شاهد قیمت‌های متفاوتی هستیم که توسط دلال‌ها جابه‌جا می‌شود.
صاحب شاسی‌بلندصفر با ۳۰۰ میلیون تومان شوید

به گزارش خبرایران، بنابر اعلام وب‌سایت دیوار، خودروهای چینی موجود در ایران نیز تحت تأثیر افزایش قیمت‌ها قرارگرفته‌اند. به طوری که اگر تا پارسال با بودجه‌ای ۳۰۰ میلیونی گزینه‌های کره‌ای و ژاپنی در پیش داشتیم، امسال اوضاع کاملاً متفاوت شده و با این بودجه باید به دنبال خودروهای چینی باشیم.

 برند ام جی، برندی است که طراحی خودروهای آن در بیرمنگام انگلیس انجام می‌شود و تولید آن‌ها در کشور چین انجام می‌شود. خودروهای کمپانی‌ام جی اولین خودروهای چینی هستند که مورد آزمایش Euro NCAP قرارگرفته‌اند و امتیاز بالایی نیز از آن دریافت کرده‌اند. بنابراین اگر با بودجه ۳۰۰ میلیونی قصد خرید یک کراس آور رادارید ما به شما خرید ام جی GS که جدیدترین کراس آور کمپانی‌ام جی محسوب می‌شود را معرفی می‌کنیم.

کیفیت طراحی ظاهری

کمپانی‌ام جی قبل از این‌که ام جی GS را به‌طور رسمی وارد بازار کند در سال ۲۰۱۳ یک مدل مفهومی با نام CS را به عنوان اولین کراس آور خود در نمایشگاه‌های شانگهای به نمایش گذاشت. مدت زیادی طول نکشید که ام جی GS را با همان شکل و بدون تغییر وارد بازار کرد. همان‌طور که مشاهده می‌کنید طراحی بدنه عضلانی و قدرتمند این خودرو با خطوط برجسته در نگاه اول توجه زیادی را به خود جلب می‌کند. برند ام جی برخلاف بسیاری از برندهای چینی دیگر از پلتفرم‌های خودروسازی‌های مشهور دیگر کپی نکرده و اصالت طراحی خود را حفظ کرده است. آینه‌های جانبی برقی گرمکن دار، چراغ‌های زنون جلو، اتولایت، دیلایت، چراغ‌های بدرقه و خوش‌آمد گویی از امکاناتی است که طراحی بدنه این خودرو در اختیار شما قرار می‌دهند.

چراغ‌های جلو کوچک و جلوپنجره باریک نشان از اصالت این برند دارد. ام جی GSبرای تهویه هوای قسمت موتور و رادیاتور در زیر سپر قسمتی مشکی‌رنگ و جداگانه در نظر گرفته است که به‌صورت مشبک طراحی‌شده است. تنها ایرادی که به طراحی خارجی این خودرو می‌توان گرفت فاصله زیاد چراغ‌ها و کوچک بودن بیش‌ازحد آن‌هاست.

طراحی داخلی ام جی GS

داخل این خودرو نیز رضایت کامل را از داشتن یک کراس آور لوکس گران‌قیمت به شما می‌دهد. تو دری‌ها و صندلی‌های چرم و ارگونومیک ام جی GSحس بسیار خوبی را از نشستن در کابین این خودرو به سرنشین‌ها می‌دهد. کابین ام جی GSفضای کافی برای نشستن ۵ سرنشین را فراهم می‌کند. صندلی‌های ردیف عقب نیز قابلیت تا شدن دارند تا در صورت نیاز فضای بیشتری برای حمل بار ایجاد شود.

آپشن‌هایی که در داخل ام جی GS برای رانندگی بهتر و امن‌تر تعبیه‌شده شامل کروز کنترل، سیستم کنترل خودرو در سراشیبی، سنسور پارک عقب، دوربین دید عقب، سیستم استارت/استاپ جهت کاهش مصرف سوخت، کی لس، استارت دکمه‌ای، سانروف برقی، نمایشگر ۶.۱ اینچی مجهز به سیستم اطلاعات سرگرمی و مسیریابی و سیستم تهویه هوای مطبوع اتوماتیک با دریچه هوا برای سرنشین‌های عقب است. این ویژگی‌ها تجربه رانندگی با ام جیGS را لذت‌بخش و راحت‌تر می‌کند. بطوریکه اگر سوار آن شوید به‌احتمال بسیارکمی از خرید ام جی GS منصرف خواهید شد.

عملکرد بخش فنی ام جی GS

ام جی GS با موتور بنزینی و ۱.۹۹۵ لیتری توربوشارژ در ایران موجود است. این موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپِ با گیربکس ۶ سرعتِ اتوماتیک ۲ کلاچه نیرویی معادل ۲۱۸ اسب بخار را تولید می‌کند و گشتاور آن نیز به ۳۵۰ نیوتون متر می‌رسد. حداکثر سرعتی که موتور ام جی GS به آن دست می‌یابد ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت است. مصرف سوخت ترکیبی ام جیGS با این موتور ۸ لیتر گزارش‌شده‌است. البته این خودرو با نسخه‌های کم‌مصرف‌تری نیز درراه ورود به ایران است. نسخه‌ای ۱.۵ لیتری که ۱۶۵ اسب بخار نیرو تولید می‌کند و حداکثر سرعت آن نیز به ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. مصرف سوخت ترکیبی این موتور ۵ لیتری در هر ۱۰۰ کیلومتر است. این میزان مصرف برای یک کراس آور عدد بسیار پایین و اقتصادی محسوب می‌شود.

همان‌طور که مشاهده می‌کنید کمپانی ام جی برای طراحی همه قسمت‌های ام جی GS از جدیدترین و بهترین تکنولوژی‌های خود استفاده کرده تا آن را از خودروهای چینی دیگر موجود در بازار متمایز کند. همین ویژگی نیز سبب شده تا خریدوفروش ام جی GS در ایران بالا برود و محصولات ام جی در ایران با برندهای کره‌ای باسابقه بسیار طولانی‌تر رقابت کند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب