امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 37250 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۴:۳۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

فروش ویژه محصولات گروه پاکشوما به مناسبت دهه فجر

خبرایران: به مناسبت ایام خجسته دهه فجر انقلاب اسلامی، فروشگاه آنلاین «پاکشوما» از روز ۱۶ الی ۲۳ بهمن ماه محصولات خود را با تخفیف ویژه به مشتریان عرضه می‌کند.
فروش ویژه محصولات گروه پاکشوما به مناسبت دهه فجر

به گزارش خبرایران، بنابر اعلام پاکشوما سنتر، در طرح ویژه پاکشوما محصولات مختلف این گروه تولیدی با تخفیف بین ۲ تا ۱۲ درصد به مشتریان ارائه خواهد شد.

فروشگاه رسمی شرکت پاکشوما در اینترنت با عنوان پاکشوما سنتر هم اکنون بیش از یک‌صد محصول مختلف را عرضه کرده و طرح فروش ویژه‌ی دهه فجر مختص مشتریان اینترنتی پاکشوما است. ضمن اینکه خریداران فروشگاه اینترنتی پاکشوما در سراسر ایران، علاوه بر تخفیف ویژه، از خدمات ارسال و نصب رایگان محصول در منزل نیز بهره‌مند خواهند بود.

پاکشوما به همراه تمامی محصولات خود یک گارانتی دو ساله به مشتری می‌دهد و خدمات پس از فروش محصولات این شرکت نیز تا ۱۲ سال تأمین قطعات را تضمین می‌کند.

طبق برآوردها، پاکشوما هم‌اکنون حدود ۳۰ درصد از بازار لوازم خانگی بزرگ ایران را در اختیار دارد و دستگاه‌های شوینده خانگی (لباسشویی اتوماتیک و دوقلو و ماشین ظرف شویی) وسایل برودتی (یخچال و فریزر)، انواع کولر، مایکروفر و جاروبرقی از جمله تولیدات گروه صنعتی پاکشوما است که همگی در فروشگاه آنلاین این شرکت هم در دسترس خریداران هستند.

بیشترین میزان تخفیف محصولات در طرح دهه فجر پاکشوما برای یخچال‌ها و ماشین‌های لباسشویی تولید این شرکت در نظر شده است.

این گروه صنعتی علاوه بر برند خود (پاکشوما) برندهای بین‌الملی محصولات کندی، زیرووات، دکستر، آکس، کُرال، جنرال و کروپ را هم تحت استانداردهای این شرکت‌ها تولید می‌کند و استفاده از تکنولوژی روز دنیا در تولید، کالاهای تولیدی این گروه را در رقابت با نمونه‌های بین‌المللی قرار داده است.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت فروشگاه پاکشوما در فضای مجازی به آدرس www.pakshomacenter.com مراجعه کنند و یا با شماره تلفن پاکشوما سنتر (۸۸۵۳۷۵۳۸) یا شماره ۸۸۵۰۷۸۱۴ داخلی ۱۷۳ و ۱۷۲ تماس بگیرند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب