امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 37368 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲:۳۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

3 فیلم فوریه 2019: از سینمای بالیوود تا بازگشت کیم پاسیبل

خبرایران: ژانرهای مختلف فیلم‌ها همچون کمدی، اکشن و موزیکال همیشه طرفداران خاص خود را داشته‌اند و محبوب بودند. اما برخی از این ژانرها کمتر از سایر فیلم‌ها مورد توجه طرفداران آنها واقع شده‌اند.
3 فیلم فوریه 2019: از سینمای بالیوود تا بازگشت کیم پاسیبل

به گزارش خبرایران، بنابر اعلام ایران زیرنویس، در این مطلب به معرفی سه فیلم ماه فوریه ۲۰۱۹ پرداخته‌ایم که کمتر از سایر فیلم‌ها مورد توجه قرار گرفته‌اند اما دیدن آنها می‌تواند رضایت شما را جلب کند. ژانر این فیلم‌ها به ترتیب اکشن، کمدی و موزیکال می‌باشد.

فیلم Kim Possible 2019 کیم پاسیبل یک فیلم تلویزیونی اکشن کمدی است که بر اساس یک انیمیشن سریالی به همین نام ساخته شده است. این شخصیت که توسط باب اسکولی و مارک مک کورکل ساخته شده، قبلاً هم در تلویزیون حضور داشته است. تا به حال یک سریال چهار فصلی و دو فیلم بلند از شخصیت کیم پاسیبل ساخته شده است. این فیلم هم ادامه سریال و فیلم‌های قبلی است که قرار است در تاریخ ۱۵ فوریه ۲۰۱۹ مصادف با ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ از شبکه دیزنی پخش شود. آدام استین و زک لیپوفسکی تهیه‌کنندگی و کارگردانی فیلم کیم پاسیبل را بر عهده داشته‌اند. فیلم کیم پاسیبل روی دختری به همین نام تمرکز دارد که یک زندگی دوگانه دارد. او به عنوان یک فرد عادی زندگی می‌کند اما او یک قهرمان است و به مبارزه با افراد شرور و خلافکار می‌پردازد. او در این راه تنها نیست و به همراه دستیار همیشگی خود که ران نام دارد، مأموریت‌های خود را انجام می‌دهد. سریال کیم پاسیبل و فیلم‌های بلند این شخصیت بسیار محبوب بوده‌اند و ظاهراً نباید دانلود فیلم Kim Possible هم از این قاعده مستثنی باشد. داستان این فیلم در زمانی اتفاق می‌افتد که کیم پاسیبل و ران وارد دوره دبیرستان می‌شوند. این دو در ابتدا تصور می‌کردند قرار است همه چیز عالی و بی‌نقص پیش برود. اما طولی نمی‌کشد که تصورات آنها خراب می‌شود. آنها متوجه می‌شوند که سلسله مراتب اجتماعی دبیرستان برای آنها امری چالش برانگیز محسوب می‌شود؛ حتی چالش برانگیزتر از اعمال قهرمانانه! تمام اینها در حالی است که دو شرور بزرگ در میان سایه‌ها کمین کرده‌اند و منتظر فرصت هستند تا مأموریت شوم خود را آغاز کنند.

فیلم What Men Want 2019 یک فیلم کمدی فانتزی است که توسط آدام شنکمن کارگردانی شده است. شنکمن قبلاً کارگردانی چندین فیلم از جمله "پیاده روی به یاد ماندنی"، "پستونک" و دو فیلم از مجموعه فیلم‌های "استپ آپ" را بر عهده داشته است. این فیلم در تاریخ ۸ فوریه ۲۰۱۹ در کنار فیلم‌های بزرگی مانند فیلم لگو ۲: بخش دوم، تعقیب سرد و اعجوبه اکران شد. با این وجود، فیلم با فروش آخر هفته ۱۹ میلیون دلاری خود جایگاه دوم پرفروش‌ترین فیلم هفته را به دست آورد. این در حالی است که فیلم آنچه مردان می‌خواهند، نقدهای متوسطی دریافت کرده است. طرفداران آثار کمدی به راحتی می‌توانند با دانلود فیلم What Men Want به تماشای فیلم بپردازند.

فیلم "آنچه مردان می‌خواهند" به بازسازی فیلمی به نام "آنچه زنان می‌خواهند" محسوب می‌شود؛ با این تفاوت که شخصیت اول فیلم اصلی یک مرد است اما در فیلم جدید، شخصیت اصلی یک زن است. این زن الی دیویس نام دارد که یک ناظر ورزشی موفق است. او کم کم خود را یک ترفیع بزرگ آماده می‌کند اما مردان شرکت که میانه خوبی با او ندارند، اجازه ترفیع را به او نمی‌دهند. بعد از اینکه او این ترفیع بزرگ را از دست می‌دهد، به صورت اتفاقی توانایی خارق‌العاده‌ای پیدا می‌کند. او می‌تواند افکار درونی مردها را بشنود. الی در ابتدا فکر می‌کند این توانایی برای او حکم یک عذاب را دارد، در ادامه آن را به عنوان موهبت در نظر می‌گیرد. رفته رفته الی یاد می‌گیرد که از این موهبت خاص استفاده کند تا در کار خود پیشرفت کند و بتواند به جایگاهی که لایق اوست، دست پیدا کند. در ادامه الی با این سوال مواجه می‌شود که آیا باید روابط نزدیک خود را نیز مورد امتحان قرار دهد یا خیر؟

موسیقی، بخش بسیار بزرگی از سینمای بالیوود را تشکیل می‌دهد. یعنی اگر ما یک فیلم هندی غیرموزیکال هم تماشا کنیم، باز هم با صحنه‌های موزیکال در طول فیلم مواجه می‌شویم. فیلم Gully Boy 2019 یک فیلم درام موزیکال هندی است. پسر خیابان، توسط زویا اختر و ریما کاگتی نوشته شده و خود زویا اختر هم آن را کارگردانی کرده است. زویا اختر کارگردانی فیلم‌هایی مانند "خوشبختی تصادفی"، "فیلم ناطق بمبئی" و "بگذار قلب بتپد" را پرونده کاری خود دارد. داستان فیلم روی موسیقی رپ و هیپ هاپ در هند تمرکز دارد و در مورد یک پسر ۲۲ ساله است که می‌خواهد رؤیای خود برای رپر شدن را دنبال کند. این در حالی است که این نوع موسیقی در کشور هند، پدیده جدیدی محسوب می‌شود و او با مخالفت اطرافیان خود مواجه می‌شود. موسیقی رپ در کشور ما هم طرفداران زیادی دارد و انتظار می‌رود که به خوبی از دانلود فیلم Gully Boy هم استقبال شود. این فیلم اکران عمومی خود را در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۱۹ برابر با ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ آغاز می‌کند. قبل از این، فیلم در تاریخ ۹ فوریه ۲۰۱۹ و در جشنواره بین‌المللی فیلم برلین اکران شده بود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب