امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 37378 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲:۴۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

گام بلند بیمه دی در فرهنگ‌سازی بیمه‌های زندگی

خبرایران: با توجه به تایید بیمه مرکزی جمهوری اسلامی مبنی بر فرهنگ‌سازی ویژه در حوزه بیمه‌های زندگی، مدیر روابط عمومی بیمه دی از آغاز کمپین «بیمه مستمری پیشامد» خبر داد.
گام بلند بیمه دی در فرهنگ‌سازی بیمه‌های زندگی

به گزارش خبرایران از مدیریت روابط عمومی و اطلاع رسانی بیمه دی؛ فرید میرموسوی مدیر روابط عمومی این شرکت در خصوص این کمپین اظهار کرد: بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمه‌ای دارای مجوز فعالیت در تمامی رشته‌های بیمه‌ای از بیمه مرکزی، طبق استراتژی خود و همچنین در راستای تأکید بیمه مرکزی بر معرفی بیمه‌های زندگی، سعی دارد با ارائه جدیدترین محصول بیمه‌ای خود، گام مؤثری در فرهنگ‌سازی بهره‌گیری از بیمه‌های زندگی بردارد.
وی افزود: در سال‌های اخیر بیمه دی محصولات متنوعی را متناسب با فرهنگ و نیاز جامعه کشور طراحی کرده که «بیمه مستمری پیشامد» ازجمله این محصولات است که به‌صورت انحصاری و برای نخستین بار در ایران ارائه می‌شود.
بیمه مستمری پیشامد با وجود مزایایی همچون خرید آسان و هزینه سرمایه‌گذاری مناسب، می‌تواند پاسخگوی نیاز تمامی اقشار جامعه برای تأمین آسایش و رفاه آینده باشد.
مدیر روابط عمومی بیمه دی در ادامه اظهار کرد: این محصول طی کمپین فرهنگی-بیمه‌ای فراگیر در رسانه‌های محیطی، مجازی، رادیو و تلویزیون معرفی خواهد شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب