امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 37394 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۴:۳۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حضور دکتر احمد بیدآبادی صورت گرفت؛

افتتاح فاز اول پروژه شبکه ثابت صبانت با تکنولوژی FTTP/VDSL در شهرستان پردیس

خبرایران: مراسم افتتاح مرحله اول پروژه توسعه شبکه ثابت شرکت صبانت با تکنولوژی VDSL و FTTC در فاز 8 شهرستان پردیس سه شنبه 23 بهمن ماه 1397 برگزارشد.
افتتاح فاز اول پروژه شبکه ثابت صبانت با تکنولوژی FTTP/VDSL در شهرستان پردیس

به گزارش خبرایران، مراسم افتتاح «مرحله اول پروژه توسعه شبکه ثابت شرکت صبانت با تکنولوژی VDSL و FTTC در فاز 8 شهرستان پردیس» صبح روز سه شنبه 23 بهمن ماه 1397 با حضور« دکتر احمد بیدآبادی» مدیرعامل صبانت،«مهدی هدایت» مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس ،« حسین فلاح جوشقانی» رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی ، اصحاب رسانه و جمعی از ساکنین فاز 8 پردیس درفاز 8 شهرستان پردیس برگزارشد.

بنابراین گزارش، این تکنولوژی علاوه بر راه‌اندازی خط تلفن ثابت با هزینه‌ای کم‌تر از معمول، خدمات اینترنت ADSL و VDSL را در اختیار ساکنین محترم قرار خواهد داد. با تلاش جمعی و پیگیری ساکنین محترم فاز 8، مرحله نخست این طرح در پروژه جهادنصر زنجان فعال شده و به زودی سایر پروژه‌ها در فاز 8 نیز از نعمت تلفن و اینترنت برخوردار خواهند شد.

بنابراین گزارش، پردیس بعد از دزفول دومین شهری است که با سرمایه‌گذاری شرکت صبانت، از نسل جدید اینترنت خانگی با حداقل سرعت 70 مگابیت بهره‌مند شده است.  

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب