امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 37473 تاریخ انتشار: شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رییس شعبه تبریز بانک توسعه صادرات اعلام کرد:

ارائه خدمات بانکی متنوع به شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی

استان آذربایجان شرقی به لحاظ وجود شهرک‌های تولیدی و صنعتی،توانسته است با اعطای انواع تسهیلات ریالی و ارزی در عرصه توسعه صادرات غیرنفتی حضوری موثر داشته باشد.
ارائه خدمات بانکی متنوع به شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی
به گزارش خبرایران، حسین حسین پور در گفت و گو با روابط عمومی بانک توسعه صادرات با اعلام این مطلب افزود: تمامی صادرکنندگان ممتاز و دارندگان مدال افتخار و بیش از ۹۰% از صادرکنندگان استان از مشتریان این بانک بوده و از خدمات بانک توسعه صادرات بهره مند گردیده اند.

رییس شعبه تبریز بانک توسعه صادرات درخصوص پروژه های تامین مالی شده توسط این شعبه از بدو تاسیس گفت: این شعبه در زمینه احداث خط انتقال برق ۴۰۰ کیلو ولت جلفا به مبلغ ۱۳۰ میلیارد ریال تامین مالی انجام داده است.

وی ادامه داد: شعبه تبریز در بخش تولید کیسه سیمان بیش از سه میلیون یورو، نبشی و میلگرد شش میلیون دلار ، نزدیک به پنج میلیون یورو و چهارصد هزار دلار تسهیلات در بخش تولید گونی، سه میلیون یورو دربخش تولید پروفیل پی وی سی و همچین در بخش تولید خاک چینی ۱۳میلیون دلار تامین مالی انجام داده است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب