امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 37481 تاریخ انتشار: شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱:۳۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در شمال تهران؛

اولین دست ساخته های دانش آموزان فنی و حرفه ای و کار و دانش به نمایش گذاشته شد

خبرایران: اولین نمایشگاه زنگ کارآفرینی و تعاون با محوریت دست ساخته های هنرجویان فنی و حرفه ای و کار و دانش منطقه یک تهران در فرهنگسرای ملل برگزار شد.
اولین دست ساخته های دانش آموزان فنی و حرفه ای و کار و دانش به نمایش گذاشته شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه یک حسین فتحی مدیر مرکز خدمات اجتماعی شهرداری این منطقه با بیان این مطلب اظهار داشت: این جشنواره با هدف کارآفرینی ، توسعه فرهنگ کار تیمی و تعاون برای دانش آموزان رشته های فنی و حرفه ای و کار و دانش 11 مدرسه شمال تهران برگزار شد و هنرجویان به ارایه دستاوردهایی چون ابداعات، اختراعات و آثار خود در این نمایشگاه پرداختند .
وی افزود: این نمایشگاه با حضور مدیر کل اداره و دفتر تعاونی های خدماتی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان تهران، فرماندار شمیرانات ، مدیرآموزش و پرورش منطقه یک ، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک و...  23 بهمن ماه در فرهنگسرای ملل افتتاح شد و به مدت سه روز ادامه یافت .
فتحی تصریح کرد: این نمایشگاه مورد استقبال شهروندان قرار گرفت و خانواده ها توانستند با عملکرد رشته های تحصیلی کار و دانش و فنی و حرفه ایی از نزدیک آشنا شوند و فرزندان خود را برای ادامه تحصیل و موفقیت بیشتر در مسیر صحیح آموزشی قرار دهند.
 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب