امروز: پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/05/02]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 37504 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۵:۳۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در راستای حمایت از تولید داخلی صورت گرفت:

بازدید مدیراستانی بانک ایران زمین از کارخانه اختر لبن تبریز

خبرایران: مدیریت شعب استان های آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل به اتفاق معاون اجرائی، معاون مالی و اداری و رئیس شعبه مرکز از کارخانه اختر لبن تبریز بازدید کردند.
بازدید مدیراستانی بانک ایران زمین از کارخانه اختر لبن تبریز

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک ایران زمین، در راستای حمایت از تولید داخلی، مشتری مداری و ارج نهادن به فعالیت و مساعی شرکت اختر لبن در ایجاد اشتغال در استان شهرود مدیرشعب استان های آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل بانک ایران زمین از کارخانه اختر لبن استان تبریز بازدید و با مدیر عامل کارخانه آقای شهرام برادران ماشینچی گفتگو کردند.

در ابتدا مدیر عامل کارخانه به تشریح و تبین فعالیت های کارخانه در زمینه تولید محصولات لبنی از جمله پنیر لیقوان با قدمتی حدوداً 20 ساله پرداخته و اظهار داشت: که این محصولات به اقصی نقاط کشور و همچنین به برخی کشور های همجوار و همسایه از جمله بازار هدف که کشور های عربی است صادر می شود.
در ادامه شهرود مدیراستان، ضمن تقدیر و تشکر از مدیر عامل این کارخانه جهت ایجاد اشتغالزایی در منطقه، خواستار گسترش همکاری فی مابین بانک و کارخانه اختر لبن شد.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب