امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 37573 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲:۵۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شهردار منطقه یک در نخستین جشنواره تجارب مدیران شهرداری تهران؛

عدم باز آزمایی تجارب ناموفق،اتلاف منابع شهر را کاهش می دهد

خبرایران: بهره مندی از تجربه های موفق باعث شکوفایی عملکردی سازمان و عدم بازآزمایی تجارب ناموفق،اتلاف منابع و تبعات ناخوشایند برای شهر،شهروندان و سازمان را کاهش می دهد.
عدم باز آزمایی تجارب ناموفق،اتلاف منابع شهر را کاهش می دهد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه یک سید حمید موسوی شهردار این منطقه در گردهمایی تخصصی معماری و شهرسازی اولین جشنواره تجارب مدیران شهری که در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد با بیان مطلب فوق اظهار داشت: باید ضمن بهره مندی از تجارب گذشتگان،ثبت و ضبط تجربه ها را مد نظر قرار دهیم و با آسیب شناسی به موقع آنها به نقاط قوت و ضعف اقدامات انجام شده اشراف پیدا کنیم.

وی گفت: بانک اطلاعاتی مناسب و کارشناسی در موضوع ذکر شده بسیار راهگشاست و شایسته است مورد توجه کلیه برنامه ریزان و تصمیم گیران در تدوین برنامه های اجرایی شهر قرار گیرد.

شهردار منطقه یک ضمن تاکید بر اهمیت بهره گیری مستمر از تجارب موفق تصریح کرد: باید مسیر بهره مندی از تجارب موفق بصورت مستمر، در دستور کار مدیریت شهری قرار گیرد

گفتنی است در این جشنواره طرح علیرضا فدوی اردکانی شهردار سابق ناحیه یک منطقه یک، تحت عنوان "کوچه آشتی کنان" به عنوان تجربه قابل تقدیر معرفی شد.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب