امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 37602 تاریخ انتشار: شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲:۳۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

انعقاد تفاهم نامه توسعه خدمات درمانی منطقه 10 با شرکت شهر سالم

خبرایران: تفاهم نامه همکاری های مشترک در زمینه توسعه خدمات درمانی و همچنین واگذاری فضای درمانگاه جدید واقع در خیابان قزوین با حضور شهردار منطقه 10 و مدیر عامل شرکت شهر سالم منعقد شد.
انعقاد تفاهم نامه توسعه خدمات درمانی منطقه 10 با شرکت شهر سالم

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 10، طی نشستی با حضور شهردار و جمعی از معاونین و مدیران منطقه 10 و مدیر عامل و مسئولین شرکت شهر سالم، پیرامون توسعه خدمات درمانی و پزشکی در منطقه بحث و تبادل نظـر صورت گـرفت. در این جلسه سهیلا صادق زاده شهردار منطقه با اشاره به کمبود فضاهای درمانی، بر لزوم خدمات رسانی گسترده به پرسنل و شهروندان منطقه تاکید کرد.

وی افزایش تعاملات و همکاری های مشترک با شرکت شهر سالم را راهکاری برای حفظ سلامت شهروندان برشمرد و ایجاد بستر مناسب برای توسعه مرکز درمانی منطقه را توفیق الهی برای خدمت به مردم عنوان کرد.

در ادامه این جلسه حمید چوبینه مدیر عامل شرکت شهر سالم نیز نگاه سلامت محور شهردار منطقه را فرصتی برای توسعه فعالیت ها درمانی برشمرد و افزود: در این زمینه پیش بینی فضای مناسب و استاندارد برای راه اندازی مرکز درمانی منطقه 10 حرکتی ارزشمند است.

وی افزود: امیدواریم با ایجاد فرایندهای مناسب زمینه های لازم را در راستای تقدم مباحث پیشگیرانه بر درمان پیاده سازی کنیم.

گفتنی است در این جلسه تفاهم نامه همکاری های مشترک و همچنین واگذاری مرکز درمانی جدید واقع در خیابان قزوین به امضای طرفین رسید.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب