امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 37674 تاریخ انتشار: دوشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

داوران بخش پایان‌نامه‌های جشنواره پویانمایی معرفی شدند

خبرایران: ناصر گل‌محمدی، محمدرضا حسنایی و کیارش زندی در حالی به داوری بخش پایان‌نامه‌‌های علمی یازدهمین جشنواره‌ بین‌المللی پویانمایی می‌پردازند که احمد سفلایی به عنوان دبیر این بخش از جشنواره معرفی شده است.
داوران بخش پایان‌نامه‌های جشنواره پویانمایی معرفی شدند

به گزارش خبرایران از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، «گسترش پویانمایی» سرفصلی است که دانش آموختگان کارشناسی ارشد و مقطع دکتری، 144 عنوان پایان‌نامه‌ را بر اساس آن خلق کرده‌اند.

بر همین اساس، از بین چکیده‌های رسیده به دبیرخانه‌ جشنواره پویانمایی، 24 اثر برای ارائه پوستر علمی انتخاب، و از میان آن‌ها 6 اثر برای سخنرانی در نشست علمی جشنواره برگزیده شده‌اند.

بر این اساس، احمد سفلایی که به عنوان دبیر بخش پایان‌نامه‌های یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی معرفی شده است، کارشناسی ارشد خود را در رشته‌ ادبیات نمایشی، و مدرک دکترا را در رشته پژوهش هنر دریافت کرده است. او مدرس و عضو هیئت علمی دانشگاه‌های مختلف و نیز نگارنده‌ کتاب‌ها و مقاله‌های تالیفی و ترجمه‌ای پژوهشی است. سفلائی در مقام کارگردان، نویسنده، طراح جلوه‌های ویژه، مدیر تولید، کارشناس فنی، مشاور پروژه و مدیر نرم‌افزار در تولید آثار انیمیشنی زیادی همکاری داشته است.

ناصر گل‌محمدي كارشناس توليد سيما (گرايش كارگرداني پويانمايي) از دانشكده‌‌ صدا وسيما و عضو هيأت علمي اين دانشكده است. وی دکترای هنر خود را در گرايش صنعت و پويمانمايي از دانشگاه ناتينگهام ترنت انگلستان اخذ کرده است. گل‌محمدی عضو انجمن بين‌المللي فيلم‌‌سازان پويانمايي (آسيفا) و انجمن بين‌المللي پويانمايي (آسا) است.

همچنین محمدرضا حسنایی دکترای پویانمایی خود را از دانشگاه دولتی سینمای روسیه دریافت کرده است. وی عضو هیئت علمی دانشگاه هنر تهران و مدرس پویانمایی در این دانشگاه و نیز دانشگاه تربیت مدرس است.

كیارش زندی دانشجوی دکتری پژوهش هنر است. او در مقام تهیه‌کننده، کارگردان، نویسنده، مدیر تولید، ناظر کیفی هنری و پویانما فعالیت دارد؛ عضویت در هیات علمی دانشگاه سوره و مدیریت گروه آموزش کارشناسی ارشد پویانمایی این دانشگاه، عضویت در انجمن آسیفا، بخشی از فعالیت‌های او عنوان شده است.

این داوران در روز 6 اسفند پایان‌نامه‌ها را داوری می‌کنند.

یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران از ۱۲ تا ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب با نمایش آثار منتخب داخلی و خارجی در چند بخش میزبان هنرمندان و علاقه‌مندان خواهد بود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب