امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 37691 تاریخ انتشار: دوشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱:۲۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شهردار منطقه یک اعلام کرد؛

پیاده راه باغ فردوس آماده مسافران نوروزی می شود

خبرایران: پیاده راه باغ فردوس بعنوان فضایی فرهنگی – تاریخی بعنوان پلازای شهری آماده حضور گردشگران و مسافران نوروزی می شود.
پیاده راه باغ فردوس آماده مسافران نوروزی می شود

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه یک سید حمید موسوی شهردار این منطقه با هدف بررسی وضعیت و همچنین ساماندهی مکانهای فرهنگی و گردشگری در منطقه از پیاده راه باغ فردوس و موزه سینما بازدید کرد و اظهار داشت: توسعه و مناسب سازی چنین مکانهایی در شهر تهران و به خصوص منطقه یک در افزایش تعاملات و همبستگی اجتماعی در بین شهروندان تاثیر به سزایی دارد و تلاش مدیریت شهری بر تقویت آن است.
وی گفت: با اجرای پلازای شهری در باغ فردوس این مکان می تواند محلی برای پیاده روی، گفتگو و ... برای گردشگران شود.
شهردار منطقه یک ضمن تاکید بر تغییر رویکرد مدیریت شهری منطقه از سرمایه گذاری در بخش مسکن به سرمایه گذاری  در بخش خدمات و گردشگری افزود:  باید همه ظرفیتهای موجود در سطح منطقه بر محور خدمات و گردشگری متمرکز شود .
وی افزود: منطقه یک دارای پتانسیل های بسیاری در راستای سرمایه گذاری خدماتی و رفاهی است و امیدواریم با جلب مشارکت سرمایه گذاران بتوانیم بستر های خدماتی، رفاهی و گردشگری خوبی را برای بهره مندی شهروندان در این منطقه فراهم کنیم

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب