امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 37697 تاریخ انتشار: دوشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱:۵۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شهردار منطقه 10 در کمیته ایمنی ساختمان ها تاکید کرد؛

آسیب شناسی و رفع خطر ساختمان مدارس و مساجد واقع در بافت فرسوده منطقه 10

خبرایران: شهردار منطقه 10 در کمیته ایمنی ساختمان ها بر موضوع آسیب شناسی و رفع خطر ساختمان مدارس و مساجد واقع در بافت فرسوده تاکید کرد.
آسیب شناسی و رفع خطر ساختمان مدارس و مساجد واقع در بافت فرسوده منطقه 10

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 10، کمیته ایمنی ساختمان ها با حضور شهردار، معاونین، شهرداران نواحی و نمایندگانی از سازمان آتش نشانی و پلیس راهور منطقه برگزار شد.

در این جلسه سهیلا صادق زاده شهردار منطقه با تاکید بر اهمیت ایمن سازی اماکن عمومی، مدارس و مساجد خواستار بازدید و شناسایی ساختمان های خطرساز و غیر ایمن با رعایت تمامی ضوابط و قوانین ایمنی ساختمان ها تا حصول نتیجه شد.

شهردار منطقه در ادامه اشاره ای نیز به اجرای تمهیدات مناسب برای پیشگیری از مخاطرات چهارشنبه پایانی سال داشت. وی با تاکید بر اهمیت اتخاذ تمهیدات پیشگیرانه برای کاهش خسارات و آسیب های احتمالی سه شنبه پایانی سال، اطلاع رسانی و ارتقاي سطح آگاهي مردم و خصوصاً گروه هاي در معرض خطر را در بروز رفتار سالم و پيشگيري از حوادث حائز اهمیت برشمرد.

گفتنی است در این جلسه ضمن بحث و تبادل نظر، مقرر شد اقدامات لازم برای توسعه مباحث آموزشی از طریق سرای محلات و با حضور کارشناسان سازمان آتش نشانی صورت گیرد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب