امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 37724 تاریخ انتشار: سه شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

دیدار با 40 خانواده معظم شهید و جانباز منطقه 15

خبرایران: مسئولان شهری منطقه 15 همزمان با ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) با 40 مادر و همسر شهید و جانباز دیدار کردند.
دیدار با 40 خانواده معظم شهید و جانباز منطقه 15

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، وحیدرضا محمدی ضمن تبریک فرارسیدن ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) افزود: این دیدارها با هماهنگی بنیاد شهید و ایثارگران استان تهران و منطقه انجام و با تشکیل چند تیم کاری صورت گرفت و در آن ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا از خانواده معظم شهدا و جانبازان تجلیل شد.

به گفته وی منطقه 15 خاستگاه 2 هزار  شهید دفاع مقدس، 24 شهید مدافع حرم و 4 هزار و 600 ایثارگر بوده که از این نظر سرآمد مناطق تهران است.

وی با اشاره به اینکه شهیدان و ایثارگران مظهر صلابت این مرز و بوم هستند، گفت: تا مادامی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما حاکم باشد هیچ قدرتی فکر تجاوز و تعدی به این مرز و بوم را نخواهد کرد.

برپایه این گزارش؛ محمدی شهردار منطقه و هیات همراه با حضور در بیت شهیدان دفاع مقدس و مدافع حرم مهدی مکتب دار و اصغر فلاح پیشه و جانباز دفاع مقدس مهدی تفضلی هرندی؛  با خانواده های معزز آنان دیدار کردند.

این گزارش حاکیست، علاوه بر این دیدارها؛ هیات هایی از بنیاد شهید و ایثارگران  نیز در دیدارهای جداگانه ای به دیدار خانواده های شهدای ساکن در منطقه رفته  و یاد آنان را گرامی داشتند که در مجموع با خانواده 40 شهید و جانباز دیدار انجام شد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب