امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 37736 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۶:۳۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بهترین فرصت برای دریافت رایگان دستیار صوتی الکسا اکودات آمازون

خبرایران: آمازون به عنوان بزرگترین خرده‌فروشی آنلاین در دنیا مدت‌هاست که به بازار سخت‌افزار نیز وارد شده و ابزارهایی مانند کتابخوان الکترونیکی، تلفن هوشمند و تبلت، کیت تلویزیون هوشمند، تجهیزات امنیتی منزل و ... را با کیفیت و کارکرد بسیار عالی روانه بازار کرده است.
بهترین فرصت برای دریافت رایگان دستیار صوتی الکسا اکودات آمازون

به گزارش خبرایران، بنابر اعلام مالتینا، دستیار صوتی «Echo Dot» نیز یکی دیگر از محصولات آمازون است که به کاربر امکان می‌دهد بسیاری از فعالیت‌های روزمره خود را با استفاده از دستورات صوتی انجام دهد. این ابزار الکترونیکی مانند یک اسپیکر هوشمند متصل به اینترنت عمل می‌کند و با ابعاد بسیار مناسب، کیفیت ساخت عالی و ظاهر بسیار جذاب، علاوه بر پخش موسیقی می‌تواند از طریق بلوتوث به تجهیزات مختلف متصل شده و به صورت صوتی آن‌ها را مدیریت کند.

به عنوان مثال شما می‌توانید از طریق اکودات آمازون از وضعیت آب و هوا، ساعت، ترافیک و … مطلع شده و درخواست‌هایی مانند جستجو در اینترنت، رزرو هتل، خرید کالا از آمازون و شنیدن موسیقی از سرویس‌های آنلاین را به اکو دات بسپارید.

دستیار صوتی هوشمند Echo Dot آمازون از هوش مصنوعی الکسا قدرت می‌گیرد و به همین دلیل نتایجی که به شما ارائه می‌دهد بسیار دقیق و صحیح بوده و می‌توانید به آن اطمینان کنید. برای ما ایرانی‌ها، اکو دات یک همراه هوشمند برای تمرین مکالمه به زبان انگلیسی هم محسوب می‌شود. اکودات الکسا به سوالات شما به زبان انگلیسی پاسخ می‌دهد و حتی می‌تواند برای شما جوک هم تعریف کند!

اما شما می‌توانید تا قبل از دهم اسفندماه ۱۳۹۷ با شرکت در مسابقه اینستاگرامی مالتینا، به راحتی مالک یک دستیار هوشمند Echo Dot با ارزش بیش از ۵۰۰ هزار تومان باشید.

برای این کار کافی است:

۱. به صفحه اینستاگرام مالتینا ملحق شوید و آن را دنبال (Follow) کنید.

۲. یک ویدئو جهت معرفی مالتینا ایجاد کنید و در پیج خود پست کرده و مالتینا را در آن تگ کنید.

۳. پنج نفر از دوستان خود را زیر پست مسابقه اینستاگرامی مالتینا تگ (منشن) کنید.

۴. این کارها را در مهلت شرکت در مسابقه (حداکثر تا پایان روز جمعه ۱۰ اسفندماه) انجام دهید.

شرایط ساخت کلیپ / ویدئو:

منطبق بر شئونات اخلاقی و قوانین کشور بوده و قابل پخش باشد.

انتخاب متن و فضای کلیپ برعهده سازنده بوده و می‌تواند طنزگونه باشد.

شما حتی با بیان یک جمله درباره مالتینا و ثبت ویدئوی آن می‌توانید در این مسابقه شرکت کنید. این ویدئو می‌تواند دسته‌جمعی و گروهی هم باشد.

مالتینا به عنوان واسطه خرید مستقیم از آمازون و با شعار «مالتینا، خریدی ساده از آمازون آمریکا» بهترین فروشگاه برای خرید محصولات آمازون در ایران محسوب می‌شود و بهترین قیمت‌ها را در مقایسه با سایر فروشگاه‌های اینترنتی ارائه می‌دهد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب