امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 37737 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۶:۳۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

نکته مهم که باید در مورد تورهای لحظه آخری بدانید

خبرایران: نکته‌ مهمی که در مورد تورهای لحظه آخر می‌توان ذکر کرد، ظرفیت محدود این‌گونه تورهاست. از آن‌جا که این نوع تور به واسطه ماهیت خود در روزهای انتهایی عرضه می‌شود عمده ظرفیت پرواز از قبل به فروش رفته و فقط تعداد اندکی برای فروش باقی‌مانده است و چون رقم تورهای لحظه آخری کمتر است به سرعت به فروش می‌رسد. بنابراین این گزینه انتخاب خوبی برای مسافرت‌های گروهی نیست چرا که ممکن است بعد از هماهنگی‌های بسیار زیاد با تعداد افراد بالا نهایتا با کمبود ظرفیت مواجه شوید.
نکته مهم که باید در مورد تورهای لحظه آخری بدانید

به گزارش خبرایران، بنابر اعلام لحظه آخر، پس توصیه بر آن است که در زمانی‌که قصد سفر با تعداد بالا را دارید ریسک خرید تور لحظه آخری را به جان نخرید.

جزیره کیش که در استان هرمزگان واقع در شهرستان بندر لنگه می‌باشد، درگذشته قیس نامیده می‌شده و دارای مساحت تقریبی نود کیلومتر مربع می‌باشد. به همین دلیل مسئولان جزیره با اصلاحاتی که در طی چند سال گذشته در این ناحیه انجام داده‌اند، توانسته‌اند از یک جزیره کوچک و آرام، یک منطقه زیبای توریستی بسازند. همچنین با برگزاری انواع ج شنواره‌های متنوع، همه ساله پذیرای بیش از ده‌ها هزار نفر از گردشگران تور کیش می‌باشند. یکی از معروف‌ترین این جشنواره‌ها، جشنواره تابستانی کیش می‌باشد که در فصل تعطیلات تابستانی مورد توجه گردشگران قرار می‌گیرد. این جزیره مرجانی، یکی از برترین انتخاب‌ها، برای تجربه یک سفر به یاد ماندنی در ایران بوده و جایگاه اول محبوب‌ترین مقصد گردشگری ایران را، به خود اختصاص داده است.

جزیره قشم با حدود ۱۵۰۰ کیلومتر مربع بزرگترین جزیره ایران می‌باشد که در خلیج فارس در شمال باختری تنگه هرمز قرار دارد. جزیره قشم دارای یک فصل گرم و مرطوب طولانی و یک فصل معتدل کوتاه می‌باشد که اگر شما بخواهید تور قشم را براساس آب و هوای قشم برای یک مسافرت انتخاب کنید، فصل معتدل آن بهترین انتخاب می‌باشد. ضلع شمالی جزیره قشم در نزدیکی روستای برکه خلف، عارضه زمین شناسی عجیب خود را برای گردشگران تور قشم به نمایش گذاشته است. بنا به تحقیق آنوبانینی؛ اهالی محل عقیده دارند ستاره‌ای از آسمان افتاده و اشکال عجیبی را از خاک و سنگ و ماسه پدید آورده است. این جزیره زیبا شامل جزایر هنگام، هرمز، لارک و قشم می‌باشد که از جمله مراکز و جاذبه‌های دیدنی آنکه گردشگران می‌توانند در تور قشم از آن دیدن کنند می‌توان به جنگل حرا، غارهای خربس، دره ستاره‌ها، جزایر ناز و هنگام، چاه کوه، غار نمکدان و… اشاره کرد.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب