امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 37739 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۶:۴۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بهترین سریال‌های خارجی از نظر بینندگان

خبرایران: سریال‌ها از آثار بسیار پرطرفدار این روزها هستند که در ژانرهای مختلفی منتشر می‌شوند. از کمدی و درام گرفته تا اکشن و ماجراجویی؛ از فانتزی و علمی تخیلی گرفته تا عاشقانه و معمایی. هر ساله تعداد بسیار زیادی سریال منتشر می‌شود و افرادی که سریال‌باز یا به اصطلاح خوره سریال هستند، به خوبی می‌دانند که سریال‌ها بسیار اعتیاد آور هستند. یعنی فقط کافیست که یک یا دو قسمت اول هر سریال را ببینند، چنان درگیر داستان و شخصیت‌ها خواهند شد که به سختی می توانند از آن فاصله بگیرند.
بهترین سریال‌های خارجی از نظر بینندگان

به گزارش خبرایران، بنابر اعلام ایران زیرنویس، برای مثال سریال مردگان متحرک (The Walking Dead) یکی از سریال‌هایی است که در چند فصل اخیر افت قابل توجهی داشته اما باز هم طرفداران آن را تماشا می‌کنند. این افراد بیشتر می‌خواهند سرانجام داستان را ببینند و با اینکه سریال برای آنها جذابیت قبل را ندارد، باز هم سریال‌ها را تماشا می‌کنند! سازندگان سریال هم زرنگی به خرج می‌دهند و قسمت‌های اول یا فصل اول را بسیار قوی می‌سازند. همین هم کافی است تا طرفداران دیگر نتوانند از سریال دل بکنند. این اتفاق برای سریال کارآگاه حقیقی (True Detective) افتاد. فصل اول کارآگاه حقیقی که یکی سریال جنایی-معمایی است، بسیار سر و صدا کرد.

همه از جمله منتقدان می‌گویند که فصل اول این سریال یک شاهکار تکرار نشدنی است واقعاً هم همین طور است. بازی خیره کننده متیو مک کانهی و وودی هارلسون شما را در تمام قسمت‌های فصل اول متحیر می‌کند. تا به حال دو فصل دیگر از این سریال منتشر شده است. طرفداران معتقدند که فصل‌های دوم و سوم به اندازه فصل اول خوب نبوده‌اند اما از تماشای سریال دست نکشیده‌اند. چون همانطور که قبلاً اشاره شد، دست کشیدن از سریال‌ها بسیار سخت است حتی اگر با افت کیفیت مواجه شوند.

هر ساله سریال‌های بسیار زیادی پخش می‌شوند. با اینکه خوره‌های سریال به دنبال سریال‌های جدید هم هستند، اما بیشتر به تماشای سریال‌هایی می‌پردازند که کیفیت ساخت بالایی دارند. این موضوع با نگاهی به آمار سایت‌های دانلود سریال اثبات می‌شود. سریال‌هایی مانند بازی تاج و تخت (Game of Thrones)، بریکینگ بد (Breaking Bad)، دوستان (Friends)، فرار از زندان (Prison Break)، صد نفر (The 100)، ریک و مورتی (Rick and Morty)، پیکی بلایندرز (Peaky Blinders) و غیره در میان کاربران ایران به شدت محبوب هستند. در این متن به معرفی سه سریال فرار از زندان، دوستان و صد نفر می‌پردازیم. برای دانلود زیرنویس فارسی هر کدام از آثار ذکر شده می‌توانید از سایت دانلود فیلم و زیرنویس فارسی ایران زیرنویس https://iranzirnevis.com استفاده کنید.

سریال فرار از زندان (Prison Break)

سریال فرار از زندان را تقریباً همه می‌شناسند. تا به حال ۵ فصل و ۹۰ قسمت از این سریال توسط شبکه فاکس (Fox) پخش شده است. با توجه به صفحه دانلود زیرنویس فارسی سریال Prison Break احتمال ساخت فصل ششم این سریال بسیار زیاد است. فرار از زندان روی دو برادر به نام‌های لینکلن باروز و مایکل اسکافیلد تمرکز دارد. داستان از جایی شروع می‌شود که لینکلن به اتهام قتل برادر معاون رئیس‌جمهور به زندان می‌افتد. این در حالی است که لینکلن بی‌گناه است و برای او پاپوش دوخته‌اند. اسکافیلد که یک نخبه و مهندس سازه است، نمی‌تواند مرگ برادر بی‌گناهش را ببیند، به همین دلیل دست به طراحی یک نقشه بی‌نظیر می‌زند. او در ابتدا تمام نقشه‌ها و راه‌های زندانی که برادرش در آن زندانی است را روی بدنش حک می‌کند. در ادامه، او دست به انجام یک گروگانگیری می‌زند تا به همان زندان منتقل شود و در نهایت به همراه برادرش از زندان فرار کنند.

سریال صد نفر (The 100)

سریال صد نفر یک سریال علمی تخیلی و پسارستاخیزی است که بر اساس مجموعه رمان‌هایی به همین نام ساخته شده است. این سریال به قدری خوش ساخت است که حتی با خواندن خلاصه داستان سریال به فکر دانلود سریال و دانلود زیرنویس فارسی سریال The 100می‌افتید. داستان با یک جنگ هسته‌ای شروع می‌شود. این جنگ باعث نابودی حیات در سیاره زمین می‌شود اما تعدادی از انسان‌ها توانسته‌اند از این جنگ جان سالم به در برند. آنها افرادی هستند که در ایستگاه‌های فضایی به سر می‌برند. بعد از جنگ، این ایستگاه‌های فضایی به همدیگر متصل می‌شوند و یک ایستگاه عظیم به نام آرک را تشکیل می‌دهند. آرک قوانین مربوط به خود را دارد و سرپیچی از قوانین به منزله مرگ است. با گذشت زمان، منابع آنها کم می‌شود و ایستگاه هم دچار مشکلات جدی می‌شود.

به همین خاطر رهبران ایستگاه یک تصمیم جسورانه می‌گیرند: آنها تصمیم می‌گیرند که ۱۰۰ نفر از زندانیان آرک را به سطح زمین بفرستند تا وضعیت زمین را بررسی کنند. به این ترتیب، ۱۰۰ جنایتکار به سطح زمین فرستاده می‌شوند. این افراد در ابتدا تصور می‌کنند که روی زمین آزاد هستند و می‌توانند هر کاری که دلشان می‌خواهد را انجام دهند، اما به زودی متوجه می‌شوند که تنها نیستند. فصل ششم این سریال مجدداً از تاریخ ۳۰ آوریل ۲۰۱۹ پخش خود را شروع می‌کند.

سریال دوستان (Friends)

سریال دوستان از محدود سریال‌هایی است که می‌توانید بارها و بارها بدون خستگی آن را تماشا کنید. این سریال در ۱۰ فصل و به مدت ۱۰ سال از شبکه NBC پخش می‌شد. دوستان که توسط مارتا کافمن و دیوید کرین ساخته شده است، یک سیتکام یا کمدی موقعیت محسوب می‌شود. بدین معنی که شخصیت‌های اصلی سریال در مکان‌های عادی مانند خانه و یا محل کار حضور دارند و فعالیت روزانه آنها با دیالوگ‌ها و حرکات خنده‌دار همراه است. برای دانلود جامع‌ترین آرشیو زیرنویس این سریال می‌توانید روی لینک دانلود زیرنویس فارسی سریال Friends کلیک کنید. سریال فرندز روی شش شخصیت اصلی به نام‌های رأس، مانیکا، جویی، فیبی، چندلر و ریچل تمرکز دارد.

داستان سریال هم از طرفی روی ماجراجویی‌های خنده‌دار و رمانتیک این شش نفر و از طرفی روی مشکلات شخصی و شغلی آنها تمرکز دارد. دوستان تاکنون ۶۲ جایزه امی را به دست آورده و اسم آن در میان لیست بهترین سریال‌های تاریخ به چشم می‌خورد. پیشنهاد می‌شود حتی اگر طرفدار ژانر کمدی نیستید، سریال فرندز را تماشا کنید.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب