خبرایران: رییس اداره بازرسی منطقه 10 با اشاره به اهتمام برای رسیدگی به دغدغه ها و مشکلات شهروندان، از پاسخگویی و رسیدگی به 1003 فقره پیام مردمی در سال جاری خبر داد.
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 10، لعیا قمشه ای ضمن اعلام این خبر، گفت: در سال جاری با اقدامات صورت گرفته میزان پیام های شهروندان نسبت به مدت مشابه سال گذشته چند درصدی کاهش داشته است.
وی موضوعات خدمات شهری و محیط زیست منطقه را از دغدغه ها و مصادیق پر پیام منطقه اعلام کرد و افزود: با توجه به مشکلات بافت فرسوده و تراکم جمعیتی بالای منطقه مباحث مربوط به خدمات شهری در راس پیام ها قرار دارد و قطعاً مشارکت شهروندان در رفع معضلات مذکور تاثیر بسزایی خواهد داشت.
رییس اداره بازرسی منطقه اطلاع رسانی و آگاه سازی به شهروندان را از اولویت های کاری برشمرد و افزود: کارشناسان این سامانه در سال 97 با حضور در مدارس، محلات و مساجد نسبت به برگزاری 76 کارگاه آموزشی به همراه برگزاری مسابقه اقدام کردند.