امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 37750 تاریخ انتشار: سه شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲:۲۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

آماده باش کامل ستاد بحران منطقه یک در سه شنبه آخر سال

خبرایران: ستاد بحران شهرداری منطقه یک با هدف کاهش صدمات ناشی از حوادث غیر مترقبه و ارایه خدمات رسانی سریع به شهروندان در سه شنبه آخر سال آماده باش خواهد بود.
آماده باش کامل ستاد بحران منطقه یک در سه شنبه آخر سال

به گزارش خبرایران از روابط‌ عمومي شهرداري منطقه يك، کیوان فاتحی منش دبیرستاد مدیریت بحران شهرداری این منطقه در جلسه فصلی که با موضوع سه شنبه آخر سال و مراسم چهارشنبه سوری با حضور سازمانهای خدمات رسان برگزار شد با بیان خبر فوق اظهار داشت: با توجه به اهمیت واکنش صحیح و سریع در لحظات اولیه بروز بحران و کاهش آسیب ها، ستاد بحران شهرداری منطقه یک و کلیه سازمان های هماهنگ کننده عضو ستاد از ساعت 17 روز سه شنبه 28 اسفند ماه (شب چهارشنبه آخر سال) با اعلام وضعیت قرمز بصورت آماده باش قرار می گیرند.
وی گفت: در جلسات تخصصی که با نواحی مختلف برای مدیریت شرایط ناشی از حوادث قبل و بعد از حادثه برگزار شد بین نیروهای سازمان های تخصصی و مردمی هماهنگ های لازم انجام شد تا صدمات حوادث غیر مترقبه کاهش یابد.
دبیرستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه یک تصریح کرد: شب چهارشنبه آخر سال جلسه فرماندهی حوادث چهارشنبه سوری در محل ستاد مدیریت بحران منطقه برگزار و مدیریت حوادث نیز با حضور سازمانهای عضو انجام می شود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب