امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 37756 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اگر از فیزیک متنفرید موضوع پنجمین سالگرد باشگاه فیزیک است

خبرایران: مرکز علوم و ستاره شناسی تهران نشست پنجمین سالگرد باشگاه فیزیک را به موضوع «اگر از فیزیک متنفرید» به علاقمندان اختصاص داده است .
اگر از فیزیک متنفرید موضوع پنجمین سالگرد باشگاه فیزیک است

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه یک ، امیرحسین چیذری مدیر مرکز علوم و ستاره شناسی تهران با اعلام  خبر فوق اظهار داشت : پنجشنبه 9 اسفند ماه ، جشن  پنجمین سال تأسیس باشگاه فیزیکِ مرکز علوم و ستاره شناسی تهران با حضور اساتید، اعضای باشگاه فیزیک و جمعی از علاقه مندان به علم فیزیک در تالار کهکشان از ساعت 15:30 الی 19  برگزار می شود.
چیذری تصریح کرد: سخنران ویژه این برنامه دکتر حسین بیانی سخنرانی خود را با موضوع« اگر از فیزیک متنفرید » به علاقه مندان ارائه می کند.
مدیر مرکز علوم افزود: انجام آزمایشهای جذاب فیزیک، آخرین اخبار و دستاوردهای علم فیزیک، پرسش و پاسخ و بازدید از سالن فیزیک از دیگر برنامه های این نشست است.
وی گفت: این برنامه در سطح عموم برگزار می شود و ورود برای همگان آزاد و رایگان است وعلاقه مندان می توانند برای حضور در این برنامه به نشانی تجریش، میدان قدس، خیابان دزاشیب، خیابان عمار، کوی شهید صالحی، پلاک 22 ، مرکز علوم و ستاره شناسی تهران مراجعه نمایند و جهت اطلاعات بیشتر شماره 96027012  تماس بگیرند

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب