امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 37824 تاریخ انتشار: شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۹:۵۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

دکترمجید سیاری اعلام کرد؛

پنجمين گردهمايی سالانه مديران كسب و كار با حضور 1800 نفرازمدیران عامل و صاحبان کسب و کار برگزارشد/ امروزقدم های مثبتی در جهت کارآفرینی و اشتغال برداشته شده/ دنیای امروز دنیای دیجیتال مارکتینگ و اینترنت اشیا است/ انقلاب 4 و 5 ، انقلاب اینترنت اشیا است

خبرایران: مدیرعامل موسسه آموزش عالی ماهان گفت: باورکنیم که دنیای امروز دنیای دیجیتال مارکتینگ و اینترنت اشیا است و لازم است تا كارآفرینان و صاحبان سرمایه و ایده های نو از این تجربیات استفاده کنند. چراکه انقلاب 4 و 5 ، انقلاب اینترنت اشیا است.
پنجمين گردهمايی سالانه مديران كسب و كار با حضور 1800 نفرازمدیران عامل و صاحبان کسب و کار برگزارشد/ امروزقدم های مثبتی در جهت کارآفرینی و اشتغال برداشته شده/ دنیای امروز دنیای دیجیتال مارکتینگ و اینترنت اشیا است/ انقلاب 4 و 5 ، انقلاب اینترنت اشیا است

به گزارش خبرنگارخبرایران، دکترمجید سیاری مدیرعامل موسسه آموزش عالی ماهان درحاشیه پنجمين گردهمايی سالانه مديران كسب و كار و درتشریح فعالیت های موسسه آموزش عالي ماهان اظهارداشت: خوشبختانه با تلاش همکارم پنجمين گردهمايی سالانه مديران كسب و كار امروز 9 اسفند ماه با حضور 1800 نفر از مدیران عامل، ارشد و صاحبان کسب و کار و استارت آپ‌های کشور به میزبانی موسسه آموزش عالی آزاد ماهان برگزارشد و تلاش من و همکارانم این بود که بتوانیم قدم های مثبتی برای کار آفرینی برداریم.

دکترسیاری تصریح کرد: همترین موضوعی که در پنجمين گردهمايی سالانه مديران كسب و كار تلاش شده به ان پرداخته شود بحث چالش‌های اقتصاد ایران در سال آینده (1398) بود و ما امسال در برگزاری همایش روش متفاوتی را در پیش گرفتیم به این صورت که در 3 حوزه «رهبری بازاریابی» و« استراتژی ترکیبی» از اساتید برجسته کشورمان دعوت به حضوردراین همایش بزرگ داشتیم.

وی خاطر نشان کرد: درپنجمين گردهمايی سالانه مديران كسب و كار مشاورین و کارآفرینان نقطه نظرات خود را ارايه دادند ، به گونه ای كه امسال در ۳ بخش «تئوری ها» ، «الگو ها» و «مدل ها» تجربیات خودشان را به مدیران حاظر دراین همایش منتقل و انها را برای پیشرفت بیشتر ترغیب کردند.

مدیرعامل موسسه آموزش عالی ماهان ابرازداشت: خوشبختانه موسسه ماهان در خصوص کارآفرینی دراین طی این سال ها قدم های مثبتی برداشته واقدام به آموزش و فعالیت دراین حوزه کرده و باعث بسی خوشحالی است که ما امروز میزبان ۱۸۰۰ نفرازمدیران ارشد کارآفرینی ایران بودیم، مدیرانی که جمع کردن آنها دریک همایش بزرگ کار بسیارسختی است.

وی تاکید کرد: مدیران ارشد کارآفرینی ایران امروز به بیان دیدگاهها و نقطه نظرات و تجربیات خود در حوزه کارافرینی پرداختند و تلاش شد که امروز قدم های مثبتی در جهت کارآفرینی و اشتغال برداشته شود.

دكتر سیاری عنوان داشت: امروزدر پنجمين گردهمايی سالانه مديران كسب و كارمرکز آموزش و مشاوره ماهان ، مرکز آموزش مجازی ماهان ، باشگاه کسب و کار ماهان حضور دارند، ضمن اینکه هلدینگ ماهان اس پی یو های مختلف مشغول به فعالیت بوده به صورت پیوسته اقدام به ارايه خدمات به هم وطنان عزیز دارد.

Image result for ‫پنجمين گردهمايی سالانه مديران كسب و كار ماهان‬‎

وی اضافه کرد: باورکنیم که دنیای امروز دنیای دیجیتال مارکتینگ و اینترنت اشیا است و لازم است تا كارآفرینان و صاحبان سرمایه و ایده های نو از این تجربیات استفاده کنند. چراکه انقلاب 4  و 5 ، انقلاب اینترنت اشیا است. در واقع اینترنت اشیا سیستمی از کامپیوترها، ماشین‌های محاسبه، دستگاه‌های دیجیتال و مکانیکی، انسان‌ها و ... است که هر کدام با کد مستقل و وسیله‌ متمایز، در شبکه حضور دارند و سهم قابل توجهی از تبادل اطلاعات و رفتار و رابطه میان آنها، بدون دخالت و نظارت مستقیم انسان انجام می پذیرد.

مدیرعامل موسسه آموزش عالی ماهان درپایان سخنان خود گفت: تمام فرایندها و ابزارها بصورت اینترنتی در زندگی آینده انسان صورت خواهد پذیرفت، بنابراین درهمایش امسال با حضوربرندهای مطرح و مختلف کشورمان به تبادل نظر و انتقال تجربیات گوناگون پرداخته شد و فکر می کنم قدم های مثبتی نیز دراین خصوص برداشته باشد.

بنابراین گزارش، پنجمين گردهمايی سالانه مديران كسب و كار با حضور 1800 مدیر ایرانی در با محوریت نوآوری و بازآرایی کسب و کارها در سال 1398 با الگوی یک دوره Mini MBA و با هدف ایجاد شبکه ارتباطی بین مدیران جهت هم افزایی شرکتها و بنگاههای شرکت کننده به صورت یک روزه از سوی موسسه آموزش عالی ماهان در روز پنجشنبه 9 اسفند ماه 1397 در محل اجلاس سران تهران برگزارشد.

Image result for ‫پنجمين گردهمايی سالانه مديران كسب و كار ماهان‬‎

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب