امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 37828 تاریخ انتشار: شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲:۲۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در اسپانیا دروغ می نویسند؛

چراغ سبز همسر ایکاردی به پیشنهاد احتمالی رئال

خبرایران: ارتباط بین باشگاه اینتر با مائورو ایکاردی قطع شده و از حالا بسیاری معتقدند که او فصل بعد راهش را از نراتزوری جدا خواهد کرد.
چراغ سبز همسر ایکاردی به پیشنهاد احتمالی رئال

به گزارش خبرایران، چندی پیش باشگاه اینتر پس از طفره رفتن مائورو ایکاردی از تمدید قرارداد و به خصوص پس از حرف های انتقادی همسر و مدیر برنامه های این بازیکن "واندا نارا" در برنامه تیکی تاکا، تصمیم گرفت تا کاپیتانی را از او سلب کند. اتفاقی که با استقبال چند ستاره اینتر نیز روبرو شد و نشان می داد که بین ایکاردی و برخی بازیکنان اینتر، اختلافاتی وجود دارد.

ایکاردی که از این قضیه عصبانی بود، با تیم به اتریش نرفت و قید بازی با راپید وین در لیگ اروپا را زد. او البته به بهانه مصدومیت این کار را انجام داد ولی تیم پزشکی اینتر چند روز پیش طی بیانیه ای اعلام کرد که ایکاردی مصدوم نیست.

در حال حاضر ایکاردی با اینتر تمرین نمی کند و وضعیت نامشخصی دارد. او این روزها در دوبی به دور از هرگونه حواشی مشغول استراحت است و اینتر هم در غیاب او شکست بدی را شب گذشته برابر کالیاری متحمل شد(2-1).

از یوونتوس، منچستریونایتد، پی اس جی و رئال به عنوان تیم های خواهان ایکاردی نام برده می شود. رقم فسخ او 110 میلیون یورو است ولی با شرایط فعلی او با مبلغی کمتر هم می تواند راه خود را از اینتر جدا کند.

چندی پیش ادعا شد که مسئولان رئال به دلیل اینکه همسر ایکاردی(واندا نارا) مدیر برنامه های اوست، علاقه ای برای جذب این ستاره آرژانتینی ندارند. واندا در همین رابطه به خبرنگارا مارکا در دوبی گفت:« اینکه در اسپانیا می گویند مائورو به خاطر من به رئال نخواهد رفت، دروغ است. ما احترام زیادی برای باشگاه رئال مادرید قائل هستیم و اگر پیشنهادی برسد، آن را بررسی خواهیم کرد.»

رئال پس از جدایی رونالدو مهاجمی نزدیک به توانایی های او جذب نکرد و حالا در حساس ترین مقطع فصل، فقدان چنین مهاجمی را کاملا حس می کند. ایکاردی با توجه به کیفیت بالایی که دارد، می تواند مشکلات رئال در خط حمله را در فصل آینده به حداقل برساند اما باید دید که پیشنهاد رئال تا چه اندازه جدی است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب