امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 37875 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

آغاز ثبت نام مرکز تفریحی، فراغتی و مهارت آموزی نابینایان منطقه 15

خبرایران: شهردار منطقه 15 از آغاز ثبت نام مرکز تفریحی، فراغتی و مهارت آموزی نابینایان و کم بینایان "باغچه حواس" خبر داد.
آغاز ثبت نام مرکز تفریحی، فراغتی و مهارت آموزی نابینایان منطقه 15

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، وحیدرضا محمدی گفت: باتوجه به تکمیل این پروژه و آمادگی آن برای افتتاح، اکنون می تواند خدمات خود را به شهروندان ارائه کند.

به گفته وی در این مجموعه، امکاناتی نظیر اتاق حواس شامل موسیقی و آواز، نور و سایه، عطر و بو، قصه و کتابخوانی، تئاتر، تحرک و جهت یابی، بازی و ورزش در فضای باز، اتاق اسباب بازی، ساخت و تجسم، لمس علم،آموزش مهارتهای فردی و خدمات مشاوره ای طراحی و ایجاد شده است تا این دسته از شهروندان بتوانند مهارت های فردی و اجتماعی شان را بالا ببرند.

محمدی با اشاره به اینکه کودکان نابینا و کم بینای متعددی در این منطقه سکونت دارند، افزود: این مرکز رایگان پذیرای نوزادان از بدو تشخیص تا بیست سالگی خواهد بود.

شهردار منطقه ادامه داد: این پروژه در زمینی به مساحت تقریبی 450 متر مربع احداث شده و  مسئولیت سرمایه گذاری تخصصی و تجهیز آن را  خانم اعظم ترابی از خیرین نیکوکار برعهده داشته است. با بهره برداری از این مرکز، آماده هستیم تا در آغاز سال نو آن را افتتاح کنیم.

براساس این گزارش، این مرکز همه روزه به غیر از روزهای تعطیل باز است و شهروندان می توانند به نشانی افسریه بین 15 متری سوم و چهارم، خیابان شهید سوری(21)، جنب بوستان فرهاد، پلاک7/1 به آن مراجعه کنند.


 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب