امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 3788 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲:۱۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پخش ویژه‌برنامه‌های روز جوان از رادیو سلامت

شبکه رادیویی سلامت دوشنبه، ۱۹ خردادماه با پخش برنامه‌های متنوع ولادت با سعادت حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان را گرامی می‌دارد.
پخش ویژه‌برنامه‌های روز جوان از رادیو سلامت

به گزارش خبر ایران، برنامه «صبح و زندگی» کاری از گروه سلامت جسم و پیشگیری این شبکه رادیویی از ساعت 17:10 با حضور کیمیاگر به موضوع «تغذیه مناسب برای جوانان» می‌پردازد. همچنین ساخت بهترین جمله با کلمات جوان، نشاط، ورزش و سلامت مسابقه پیامکی این برنامه است.

گروه سلامت روان و خانواده این شبکه رادیویی در برنامه «زندگی جاری است» از ساعت 10:20 به‌مدت 40 دقیقه به بررسی «درک والدین، جوانان دیروز از نیازهای روانی فرزندان، جوانان امروز» می‌پردازد.

گروه سلامت معنوی و سبک زندگی سالم نیز در برنامه «تا بیکران» به تهیه‌کنندگی فاطمه اسماعیلی قبل از اذان ظهر به‌مدت 35 دقیقه فضائل اخلاقی حضرت علی‌اکبر(ع) را بررسی می‌کند.

همچنین، کاظمی، روان‌شناس از ساعت 13:20 به‌مدت 40 دقیقه با حضور در برنامه «سایبان آرامش» گروه سلامت روان و خانواده رادیو سلامت به این سؤال «چگونه جوان در هفت سال سوم زندگی می‌تواند وزیر و مشاور والدین باشد؟» پاسخ می‌دهد.

در ادامه برنامه‌ها، برنامه «سلام جوانی» کاری از گروه سلامت و تفریحات نیز از ساعت 17 به‌مدت 40 دقیقه با حضور کارشناسان موضوع «حضرت علی‌اکبر(ع) الگویی شایسته برای تحقق سبک زندگی جوانان» را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد.

همچنین برنامه «حس خوب زندگی» از گروه سلامت معنوی و سبک زندگی سالم رادیو سلامت در ساعت 19:10 با حضور مهدی رستمی، کارشناس مذهبی به موضوع «جوانی را در چه می‌یابید؟» می‌پردازد.

یادآور می‌شود، برنامه‌های شبکه رادیویی سلامت بر روی موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می‌شود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب