امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 37920 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

با حضور فتاح صورت گرفت؛

افتتاح ۲۵۰۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در کرمانشاه

خبرایران: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به تحویل ۲ هزار و ۵۰۰ منزل مسکونی به مددجویان زلزله زده کرمانشاه در آبان‌ماه گذشته، گفت: امروز با تحویل ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی دیگر، پرونده بازسازی منازل خانوار‌های مددجو در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بسته شد.
افتتاح ۲۵۰۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در کرمانشاه

به گزارش  خبرایران، «سیدپرویز فتاح» رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در مراسم افتتاح و تحویل ۲ هزار و ۵۰۰ منزل مسکونی به خانواده‌های مددجویان زلزله‌زده کرمانشاه، که به صورت نمادین در روستای «بی نهر سفلی» برگزار شد، با تأکید بر نقش مردم در کمک‌رسانی به مردم زلزله‌زده، اظهار داشت: کمک‌رسانی مردم کشور به زلزله‌زدگان کرمانشاهی تجلی‌گر وحدت نظام و ملت بود.

وی با اشاره به تحویل ۲ هزار و ۵۰۰ منزل مسکونی به مددجویان زلزله‌زده کرمانشاه در آبان ماه گذشته، خاطرنشان کرد: امروز با تحویل ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی دیگر، پرونده بازسازی منازل خانوار‌های مددجو در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بسته شد.

رئیس کمیته امداد روحیه جهادی و انقلابی مردم کرمانشاه را عامل تسریع در بازسازی مناطق زلزله زده دانست و تاکید کرد: من خودم را کرمانشاهی می‌دانم؛ چرا که بخش قابل توجهی از عمر خودم را در دوران دفاع مقدس در این استان گذراندم.

فتاح خدمت‌رسانی مردم و مسئولان به مردم زلزله‌زده کرمانشاه را الگو و نمونه عنوان کرد و گفت: کمیته امداد ۱۰ هزار خدمت به مددجویان زلزله‌زده کرمانشاه ارائه داد.

رئیس کمیته امداد بیان کرد: مردم ایران بدانند کمیته امداد و دیگر مسئولان با روحیه جهادی و انقلابی کمک‌های آنان را به ثمر نشاندند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب