امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 37924 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۳:۴۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دانلود فیلم هزارپا با کیفیت FULL HD در حلال دانلود

خبرایران: نسخه کامل فیلم سینمایی هزارپا به کارگردانی فریدون جیرانی توسط شرکت ویدیو رسانه ریز موج و سایت دانلود قانونی حلال دانلود منتشر می‌شود.
دانلود فیلم هزارپا با کیفیت FULL HD در حلال دانلود

به گزارش خبرایران، بنابر اعلام سایت دانلود قانونی حلال دانلود، فیلم هزارپا فیلمی به کارگردانی ابوالحسن داوودی، تهیه‌کنندگی رضا رخشان و نویسندگی امیر برادران، پیمان جزینی و مصطفی زندی محصول سال ۱۳۹۶ است. این فیلم به سبک کمدی ساخته شده و این فیلم، پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران تا به این لحظه است.

رضا عطاران و جواد عزتی نقش‌های اصلی مرد فیلم را بازی می‌کنند و سارا بهرامی ایفاگر نقش اصلی زن «هزارپا» است.

مهران احمدی، لاله اسکندری، سعید امیرسلیمانی، شهره لرستانی، امید روحانی، سپند امیرسلیمانی، امیرمهدی ژوله، نعیمه نظام دوست، سینا رازانی، حسین سلیمانی، محمد نادری، علی عامل هاشمی، علی صالحی، بهرام ابراهیمی، ارشا اقدسی، شهین تسلیمی، حمیدرضا فلاحی، علی یعقوبی، فرید شهریاری، امیر صادقی، اشکان منصوری، منصور نوری، حسین حسینیان، مهدی جعفری، علی بابلی، مبین رستگار، غلام میرزایی، پیام زمانی از دیگر بازیگران این فیلم کمدی هستند.

در خلاصه این فیلم آمده است: رضا (رضا عطاران) و دوستش منصور (جواد عزتی) که به کیف‌قاپی مشغول هستند از طریق مادرش متوجه می‌شود که دختر (سارا بهرامی) فردی پولدار نذر کرده که با یک جانباز ازدواج کند به همین دلیل رضا که در تصادف پای خود را ازدست داده تصمیم می‌گیرد خود را به دختر نزدیک کند تا بتواند با وی ازدواج کند رضا وارد آسایشگاه جانبازان می‌شود که دختر مدیر آنجاست رضا با گفتن دروغ‌های مختلف سعی می‌کند که دختر به او علاقه‌مند شود رضا با کمک منصور دختر را به خودش علاقه‌مند می‌کند از طرف دیگری رضا ادعا می‌کند که در جنگ تحمیلی فرمانده یکی از گروه عراقی را کشته برای خودش دردسر بزرگی ایجاد می‌کند و….

کارگردان این اثر آن را ۳ ساعته جهت پخش سینما آماده کرده بود اما بنا به دلایلی تصمیم به پخش نسخه ۲ ساعته آن در سینما گرفته است. اما شرکت ویدئو رسانه ریز موج جهت پخش خانگی این اثر، نسخه سه ساعته را به صورت کامل روانه بازار می‌کند که در دو قسمتِ حدوداً ۱۰۰ دقیقه‌ای روزهای ۱۵ و ۲۲ اسفند منتشر می‌شود.

 

مخاطبان می‌توانند بالاترین کیفیت نسخه‌های این فیلم را به صورت قانونی در وبسایت حلال دانلود به نشانی WWW.HALALDOWNLOAD.COM با ترافیک نیم بها در کلیه اپراتورهای اینترنت کشور دانلود کنند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب